کد خبر : 107201
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1396 - 12:17
-

شمسایی:برای بازگشت من به تیم ملی توافقاتی صورت گرفت/ ۹۰ درصد از شانس قهرمانی برای مس و ۱۰ درصد برای ما و گیتی پسند است

شمسایی:برای بازگشت من به تیم ملی توافقاتی صورت گرفت/ ۹۰ درصد از شانس قهرمانی برای مس و ۱۰ درصد برای ما و گیتی پسند است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره تساوی یک – یک تأسیسات دریایی مقابل شهروند ساری در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی سنگینی‌ بود. بازی مقابل نزدیک به پنج هزار هوادار جو سنگینی دارد. هر دو تیم در این مسابقه به دنبال برد بودند و بازیکنان هم بازی خوبی خوبی انجام دادند، اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره تساوی یک – یک تأسیسات دریایی مقابل شهروند ساری در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی سنگینی‌ بود. بازی مقابل نزدیک به پنج هزار هوادار جو سنگینی دارد. هر دو تیم در این مسابقه به دنبال برد بودند و بازیکنان هم بازی خوبی خوبی انجام دادند، اما در نهایت نتیجه مساوی شد.

وی در مورد اینکه تیمش در ثانیه‌های پایانی یک پنالتی را از دست داده و اگر آن توپ گل می‌شد،‌ تأسیسات در این دیدار به برتری می‌رسد، تصریح کرد: این روند زندگی است، در این بازی تیم حریف هم چند فرصت خوب داشت که گل نشد. بازیکنان تلاش خودشان را کردند و تا لحظه آخر بازی جذابی را شاهد بودیم. اگر این دیدار در هفته پنجم یا ششم برگزار می‌شد، نتیجه تساوی خوب بود،‌ اما الآن چون ما به برد نیاز داریم،‌ این نتیجه ناراحت‌کننده است. همانطور که گفتم هر دو تیم در این بازی دنبال سه امتیاز بودند، ضمن اینکه حریف تاکنون در زمین خودش شکست نخورده بود و در این بازی هم تلاش می‌کرد تا رکورد خودش را حفظ کند.

«باتوجه به اینکه فقط هفت هفته به پایان لیگ برتر باقی‌مانده است،‌ آیا امیدوارید بتوانید فاصله هشت امتیازی خود را با صدر جدول جبران کنید؟» سرمربی تیم تأسیسات در پاسخ به این پرسش گفت: این کار خیلی سخت است. هفته گذشته هم با اینکه اختلاف امتیازمان با صدر جدول کمتر بود، گفتم که کار بسیار دشواری داریم. تیم مس از ابتدای لیگ در صدر جدول بوده و این نشان از قدرت و قابلیت قهرمانی این تیم دارد. ما تمام تلاش‌مان را تا آخرین لحظه انجام خواهیم داد،‌ اما کار خیلی خیلی سختی داریم.

شمسایی در ادامه خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد شانس قهرمانی برای مس است و ۱۰ درصد باقی‌مانده هم بین ما و گیتی‌پسند تقسیم می‌شود. هفت هفته خیلی زمان زیادی نیست،‌ اما بازی‌های سختی باقی مانده است.

آقای گل فوتسال جهان درباره جلسه‌ای که با محمد رضا ساکت دبیر کل فدارسیون فوتبال برای عوت مجدد به تیم ملی داشته است گفت: در این جلسه توافقاتی از سمت فدراسیون و باشگاه تأسیسات صورت گرفت تا چند بازی با تیم‌های دیگر تدارک دیده شود. فعلاً این موضوع متوقف شد تا ساکت به روسیه سفر کند و بعد از بازگشت به ایران، دوباره جلسه‌ای با حضور کادرفنی تیم ملی، امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت مدیره باشگاه تأسیسات برگزار و تاریخی در نظر گرفته شود تا چند تیم برای برگزاری بازی دوستانه دعوت شوند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

اقای شمسایی عزیز خودت هم میدانی که از لحاظ فنی وبدنی اکنون در شرایط تیم ملی نیستی.فکر رکورد گلزنی خودت هم نباش.رکورد برای این بوجود می اید که کسی دیگر ان را جابجا کند.این رسم ورزش لست.به فکر خربزه زیر پاهات هم باش.نگذار ذهنیاتها درباره جنابعالی عوض شود.