کد خبر : 107690
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 11:17
-

کریمی: اگر می باختیم هیچ وقت خودم را نمی بخشیدم

کریمی: اگر می باختیم هیچ وقت خودم را نمی بخشیدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی پس از پیروزی تیم دانشگاه آزاد در ثانیه‌های پایانی بازی مقابل پویندگان صنعت فجر شیراز بیان کرد: در ابتدا به تیم پویندگان تبریک می‌گویم، بازی بسیار پایاپای و زیبایی بود، مخصوصا در نیمه دوم شیرازی ها بسیار خوب بازی کردند. متاسفانه چون گل نخست بازی را دریافت کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی پس از پیروزی تیم دانشگاه آزاد در ثانیه‌های پایانی بازی مقابل پویندگان صنعت فجر شیراز بیان کرد: در ابتدا به تیم پویندگان تبریک می‌گویم، بازی بسیار پایاپای و زیبایی بود، مخصوصا در نیمه دوم شیرازی ها بسیار خوب بازی کردند. متاسفانه چون گل نخست بازی را دریافت کردیم گره بازی در دست آن‌ها بود و سخت توانستیم پیروز شویم.

کریمی در ادامه افزود: نیمه دوم ۱۴-۱۵ موقعیت به دیرک دروازه حریف برخورد  و دروازه‌بان نیز موقعیت‌های بسیاری را از تیم ما گرفت. بازی فوتبال و فوتسال غیر قابل پیش‌بینی است و ما نیز هیچ تیمی را نه دست کم گرفته ام و نه دست کم خواهیم گرفت.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد با بیان اینکه لیگ پویایی در جریان است، اظهار کرد: لیگ پویا نشان می‌دهد که هیچ بازی را از قبل نمی‌توان پیش‌بینی کرد همان طور که ما نیز در ثانیه‌های پایانی بازی گل برتری را به ثمر رساندیم.

او درباره آسیب دیدگی‌اش و نبود در بازی مقابل فجر شیراز تصریح کرد: پس از بازی تیم ملی با ایتالیا از نظر بدنی تحلیل رفتم، مچ پایم نیز دچار آسیب شد. با اقای آفتابی فیزیوتراپ کمپ تیم ملی صحبت کردم گفت: “به دلیل کفپوش نامناسب سالن بازی‌ها به مچ فشار می‌آید”. به دلیل اینکه کفپوش سالن کمپ تیم ملی در حال تعمیر است در سالن دیگر در حال تمرین هستیم و چون کفپوش سالن برای تمرین مناسب نیست، (در حالیکه از قبل آسیب دیدگی نداشتم) برای مچ پایم مشکل پیش آمد. قبل ازبازی در حال گرم کردن  درد را احساس کردم و موضوع را با کادر فنی در میان گذاشتم.

کریمی درباره تاثیر نبود او در بازی تیمش مقابل پویندگان صنعت فجر شیراز گفت: اگر حتی یک درصد کادر فنی برای حضور من در این بازی حساب باز کرده بود من نتوانستم کمکی به تیم کنم و از این بابت نیز ناراحت هستم. اگر نتیجه بازی را واگذار می‌کردیم هیچ وقت خودم را نمی‌بخشیدم. تیم برای من مهم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.