کد خبر : 108099
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 11:35
-

هم تیم ملی ضرر می کند هم باشگاه ها/ کجای دنیا در ۹ روز ۵ بازی فشرده برگزار می کنند؟

هم تیم ملی ضرر می کند هم باشگاه ها/ کجای دنیا در ۹ روز ۵ بازی فشرده برگزار می کنند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نمایش تیم ملی در دو بازی ابتدایی تورنمت اصفهان دلچسب نبود و این نکته ای بود که پس از برد درخشان تیم ملی در بازی سوم مقابل روسها، ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی هم به آن اذعان داشت. تیم ملی به دلیل نبود هماهنگی لازم در دو بازی ابتدایی نتوانسته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نمایش تیم ملی در دو بازی ابتدایی تورنمت اصفهان دلچسب نبود و این نکته ای بود که پس از برد درخشان تیم ملی در بازی سوم مقابل روسها، ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی هم به آن اذعان داشت.

تیم ملی به دلیل نبود هماهنگی لازم در دو بازی ابتدایی نتوانسته بود خوب بازی کند و در بازی سوم تازه به آنچه مدنظر کادرفنی بود نزدیک شد. به عبارتی تیمی که بدون اردو و تمرین وارد مسابقات شد بعد از دو بازی تازه به فرم ایده آل رسید با این حال برگزاری سه بازی فشرده باعث شد تا عواقبی برای تیم ملی در پی داشته باشد.

مهم ترینش مصدومیت حمید احمدی از ارکان دفاعی تیم ملی بود که در بازی سوم مصدوم شد و احتمالا چند هفته ای دور از میادین باشد.این اتفاق بدون تردید به دلیل برگزاری فشرده بازی هاست. پیش از شروع تورنمنت فرهاد توکلی به دلیل مصدومیت از حضور در این مسابقات عذرخواهی کرد اما نفراتی مثل احمدی، حسن زاده، اسماعیل پور و… با مصدومیت های جزئی که داشتند وارد مسابقات شدند و در نهایت احمدی مصدوم شد.

اتفاقی که به نظر می رسد با عصبانیت باشگاه مس سونگون هم همراه شده است. مسی ها در مدت اخیر تعامل خوبی با تیم ملی داشته اند و هر زمان لازم بوده بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی گذاشته اند اما پیش از شروع بازی ها علیرضا صمیمی مصدوم شد و با پایان بازی ها حمید احمدی تا این تیم دو رکن اصلی خود را از دست بدهد.

سوال اینجاست که از هفته بیستم که روز پنجشنبه برگزار شد تا هفته بیست و یکم که جمعه بعد برگزار شد ۹ روز فاصله است که در این ۹ روز دو بازی باشگاهی و سه بازی ملی سنگین برای ملی پوشان انجام گرفته که باعث شده این فشار بی سابقه به آنها وارد شود.کجای دنیا در ۹ روز ۵ بازی فشرده برگزار می کنند؟ اتفاقی که به نظر می رسد دود آن هم به چشم باشگاه ها برود که بازیکنان خود را خسته، مصدوم یا با شرایط فوتسال زده تحویل می گیرند یا تیم ملی که نه اردوی مناسبی دارد نه بازیکنان در فرم کامل و ریکاوری هستند و نه با سلامت کامل به میدان می آیند که حاصلش هم مصدومیت احمدی می شود که چه بسا جدی تر بود بازی های آسیایی را هم از دست می داد.

ازسوی دیگر چرا ناظم الشریعه با واقف بودن به مصدومیت جزئی احمدی به او در هر بازی بیش از ۳۰ دقیقه بازی داد تا فشار زیادی به او تحمیل شود.به نظر می رسد در این میان برنامه ریزی مناسبی صورت نگرفته و بهتر است اول از همه از هیات رئیسه سازمان لیگ بپرسیم که چرا با این شیوه برنامه ریزی نه باشگاه ها راضی هستند  نه مربیان و نه بازیکنان و ماحصل آن چه سودی برای فوتسال ما دارد؟

وقتی از ناظم الشریعه پرسیدیم که برنامه ای که او به کفاشیان داده بود تا لیگ در مدت زمان طولانی تری برگزار شود و هم بازیها فشرده نباشد و هم زمان تعطیلی بازیکنان زیاد نباشد به کجا رسید گفت که او پیگیر این قضیه بوده اما قدرت اجرایی ندارد و هیات رئیسه باید پیگیر این قضیه باشدهیات رئیسه ای که به دنبال برگزاری اقتصادی بازی ها و زودتر تمام شدن آن است آیا این پیشنهاد ناظم الشریعه که همه جوره به سود فوتسال ماست را عملی می کند؟ما که بعید می دانیم…

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

شاید هم زمان زیاد بازی دادن به حمید احمدی نوعی برنامه پنهان در تعامل با باشگاه اصفهانی و عوامل آن بوده تا بدنبال مصدومیت صمیمی او هم مصدوم گردد تا نتواند در کورس قهرمانی تیم مس را همراهی کند این شبهه وقتی ببشتر ایجاد میشود که تیم اصفهانی با پنج نفر ملی پوش بسیار تعویض میشدند و استراحت مناسب داشتند
البته مربیان تیم اصفهانی با مربیان تیم ملی مراودت خاصی دارند و گاهی هم بعضی اهداف در قالب تعریف از بازیکنی یا مشاوره یا نظر در مورد تیم ملی ارائه میگردد وگرنه هدف چیز دیگری است

نام ... شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

مقصر مسئولین لیگ هستند که دست از دشمنی با تیم ملی برنمی دارند