کد خبر : 108095
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 11:30
-

کمالی: ۸ بازیکن‌مان در تمرینات شرکت نمی‌کنند/بی‌تجربگی بازیکنان‌مان مانع از پیروزی مقابل مس شد

کمالی: ۸ بازیکن‌مان در تمرینات شرکت نمی‌کنند/بی‌تجربگی بازیکنان‌مان مانع از پیروزی مقابل مس شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمیدرضا کمالی درباره تساوی ۲ – ۲ تیم ارژن شیراز مقابل مس سونگون اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود. ما هفته گذشته پس از اینکه نتوانستیم به تهران سفر کنیم،‌ قصد داشتیم تا تیم را به لحاظ روحی جمع کنیم،‌ اما هشت بازیکن‌مان از ابتدای هفته در تمرینات حاضر نشدند و عملاً

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمیدرضا کمالی درباره تساوی ۲ – ۲ تیم ارژن شیراز مقابل مس سونگون اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود. ما هفته گذشته پس از اینکه نتوانستیم به تهران سفر کنیم،‌ قصد داشتیم تا تیم را به لحاظ روحی جمع کنیم،‌ اما هشت بازیکن‌مان از ابتدای هفته در تمرینات حاضر نشدند و عملاً از تیم جدا شدند.

وی ادامه داد: پس از این اتفاق مجبور شدیم چند بازیکن امیدمان را به تیم اضافه کنیم و خوشبختانه تمرینات خوبی هم انجام دادیم. در بازی مقابل مس هم تنها هدف‌مان برد بود که متأسفانه نتوانستیم به این مهم برسیم. در نیمه اول یک گل زدیم،‌ اما در نیمه دوم بازی مساوی شد و حریف دست به پاورپلی (بازی بدون دروازه‌بان) زد که پس از آن ما چند موقعیت خیلی خوب داشتیم که یکی از آنها را محمدرضا سنگ‌سفیدی، بازیکن حریف با دست از دروازه خارج کرد.

سرمربی تیم ارژن شیراز با بیان اینکه دروازه‌بان تیم مس روز بسیار خوبی داشته است،‌ تصریح کرد: در برخی از بازی‌ها کم‌‌تجربگی بازیکنان خودش را نشان می‌دهد و این اتفاق در این بازی هم برای ما افتاد. ضمن اینکه فرهاد فخیم، بازیکن تیم مس هم حرکت بسیار خوبی روی گل دوم حریف انجام داد و گل تساوی را به خاطر تجربه این بازیکن دریافت کردیم. به طور کلی بازی تماشاگرپسندی را شاهد بودیم و به نظرم مردم شیراز از تماشای بازی لذت بردند.

کمالی درباره «مشکلات مالی باشگاه ارژن و اینکه آیا این تیم در دیدارهای آینده حضور پیدا خواهد کرد یا خیر؟»، گفت: پس از اینکه ما در بازی هفته گذشته مقابل  تأسیسات شرکت نکردیم، من از همه جامعه فوتسال عذرخواهی کردم. پس از آن هم تصمیم گرفتیم فعلاً این چند بازی را برای اینکه نظم لیگ به هم نخورد در مسابقات شرکت کنیم. قطعاً پس از پایان مسابقات تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.