کد خبر : 110244
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1396 - 18:19
-

حسن زاده:بازی‌های قلدر به ما کمک می‌کند/ تبانی در لیگ برتر فوتسال ندیدم

حسن زاده:بازی‌های قلدر به ما کمک می‌کند/ تبانی در لیگ برتر فوتسال ندیدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن زاده بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل بلاروس، گفت: بازی خوبی داشتیم. با تمرکز در میدان حاضر شدیم. باتوجه به خستگی بازیکنان به خاطر مسابقات لیگ، با تمرکز بازی کردیم و هم نتیجه گرفتیم هم تاکتیک ها را مرور کردیم. کاپیتان تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن زاده بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل بلاروس، گفت: بازی خوبی داشتیم. با تمرکز در میدان حاضر شدیم. باتوجه به خستگی بازیکنان به خاطر مسابقات لیگ، با تمرکز بازی کردیم و هم نتیجه گرفتیم هم تاکتیک ها را مرور کردیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در خصوص دیدار تدارکاتی با اسلوونی هم تصریح کرد: فکر می کنم این بازی به ما کمک کند. اسلوونی تیم «جان‌داری» است. ما با آنها هم در ایران و هم در اسلوونی بازی کرده ایم. این مسابقات «قلدر» می تواند به تیم ملی کمک کند.

حسن زاده در ادامه در خصوص مطرح شدن مباحثی مثل تبانی در لیگ برتر فوتسال، گفت: به این مسائل اعتقادی ندارم و تایید نمی کنم. خودم چنین چیزهایی را ندیده ام و آنرا تکذیب می کنم.

وی در پایان در خصوص امکانات و برنامه های تیم ملی فوتسال هم گفت: برنامه ریزی های از گذشته بهتر شده است و جا دارد که بهتر هم شود. اگر نگاهمان جهانی است امکاناتمان هم باید در همان سطح باشد. البته در این یکی دو سال بعد از جام جهانی شرایط بهتر شده است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.