کد خبر : 110929
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1396 - 16:33
-

افشاگری جدید از تخلفات گسترده دبیر کمیته فوتسال/ کودایی: چرا سلیمانی برکنار نمی‌شود؟

افشاگری جدید از تخلفات گسترده دبیر کمیته فوتسال/ کودایی: چرا سلیمانی برکنار نمی‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مازیار کودایی مربی تیم فوتسال ماهان گچساران علی‌رغم ناراحتی شدید از شرایط و نحوه برگزاری لیگ دسته دوم کشور در گفتگویی با خبرنگار ما به شدت نسبت به تصمیمات دبیر سازمان لیگ معترض بود. در ادامه متن کامل این گفتگو از خاطرتان می‌گذرد: شرایط تیمتان در لیگ دسته دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مازیار کودایی مربی تیم فوتسال ماهان گچساران علی‌رغم ناراحتی شدید از شرایط و نحوه برگزاری لیگ دسته دوم کشور در گفتگویی با خبرنگار ما به شدت نسبت به تصمیمات دبیر سازمان لیگ معترض بود. در ادامه متن کامل این گفتگو از خاطرتان می‌گذرد:
شرایط تیمتان در لیگ دسته دوم چگونه است؟
همه چیز افتضاح است! فقط خدا می‌داند آقای سلیمانی چه زمانی دست از سر ما بر می‌دارد. اینجا همه‌چیز سلیقه‌ای و کاملا خود مختار مدیریت می‌شود.
گویا تعدادی از تیم‌ها بعداز قرعه کشی اضافه شدند و باشگاه شما هم از این موضوع شاکی بود.در این خصوص صحبت کنید.
این هم از سوء مدیریت آقای سلیمانی است. ما را با کلی هزینه تا تهران برده بعد گفتند خودمان بصورت منطقه‌ای قرعه کشی کردیم و حضور شما صرفا بخاطر آگاهی از زمان بازی با حریف هایتان است. برای ما چه فرقی داشت بازی اول با صدرا باشیم یا آخر…
حتی زمانی که می‌خواستیم حرف بزنیم با تهدید به اخراج از جلسه ما را به سکوت دعوت میکرد! اگر واقعا منطقه‌ای قرعه کشی شد چرا تیم‌های آبی‌پوشان اهواز و دهدشت در گروه ما نیستند اما تیم تهران هست؟ چرا تیم سیستانی بایستی تا شمال کشور برای بازی برود و یا برعکس…

از طرفی تیم‌هایی که بعداز قرعه‌کشی، ورودی را واریز کردند در گروه راحت قرار گرفتند و ما که قانون را رعایت کردیم در گروه مرگ…!
آقای سلیمانی مگر شما نگفتید هیچ تیمی اضافه نمیشود و صورت جلسه شد و ما امضاء کردیم؟! ای کاش برنامه را به هیات استانها فکس می‌کردید حداقل هزینه بی‌جا تا تهران را متحمل نمی‌شدیم.
شما در بازی اول از بازیکنی استفاده نمودید که اعتراضات زیادی در پی داشت.علت این اعتراض چه بوده است؟
بله، بازیکن ما در تاریخ ۹۶/۱۰/۱۲ خدمتش تمام شد و در زمان ثبت قرار داد نیز گواهی حوزه نظام وظیفه را ارائه نمودیم. با توجه به اعتراضات بعد از بازی اول، مقرر شد قبل از بازی دوم با هماهنگی آقای سلیمانی عکس کارت پایان خدمت به تلگرام آقای کامیانی، کارمند کمیته فوتسال ارسال و اصل آن نیز روز مسابقه دوم به رویت ناظر مسابقه برسد که ناظر با آقای سلیمانی تماس گرفتند و ایشان در کمال تعجب دستور دادند این بازیکن حق بازی ندارد و کارتش جعلی است!
متاسفانه این بازیکن در بازی دوم حضور نداشت اما اینکه آقای سلیمانی مدارک تائید شده حوزه نظام وظیفه را قبول ندارند مشکل خودشان است! اصلا ما دوست داریم مدارک کل بازیکنانمان را جعل کنیم به ایشان ربطی ندارد. اگر تیمی اعتراض نمود می‌توانند از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری نمایند و ما هم آماده محرومیت هستیم.

photo_2018-01-24_10-24-30بحث دیگری که در لیگ دسته دوم وجود دارد، استفاده از بازیکنان لیگ برتری است.شما نسبت به این مسئله چه نظری دارید؟
خب اگر چنین بازیکنانی در این سطح حضور یابند به مراتب لیگ جذاب تری را شاهدیم. ما به شارقی بازیکن هایپر شاهین شهر که از گیتی پسند به این تیم اضافه شده، اعتراضی نداریم. ما به شخص آقای سلیمانی معترضیم که در جلسه قرعه کشی آیین نامه ای به ما دادند و تاکید کردند بازیکنان لیگ برتری که در این فصل بازی کرده باشد،حق ندارد در لیگ دسته دو حضور یابد. چرا ایشان سلیقه‌ای عمل میکنند؟! حتی در اظهار نظر جدیدی گفتند این آیین نامه بایستی اصلاح شود مگر این هم سلیقه‌ای است مگر هر کاری که شما بخواهید می توانید انجام دهید؟! اگر این قانون نبود که ماهم می‌توانستیم از این قبیل بازیکنان را جذب نماییم ولی وقتی قانون را رعایت میکنیم اجازه هم نمی‌دهیم حقمان خورده شود.

آیین نامه نقل و انتقالاتیکی از تغییراتی که در لیگ دو شاهد بودیم تغییر رده سنی امید بود. نظرتان چیست؟
(می‌خندد) ما چه نظری می‌توانیم بدهیم وقتی تصمیمات سلیقه‌ای گرفته می‌شود! هر شخص بیسوادی می‌داند این کار اشتباه است وقتی اول فصل سن ۷۶ برای رده سنی امید اعلام میشود تا آخر فصل هم همین است نه اینکه لیگ برتر و دسته یک با این شرایط برگزار شود و لیگ دو با شرایط به اصطلاح من درآوردی…!
و حرف پایانی…
در لیگ دو از صفر تا صد آن معترضیم تازه متوجه می‌شوم چرا دبیری رفت چرا تاسیساتی ها هم می خواهند بروند ماهم سال دیگر نیستیم. همه این رفتنها در زمان مدیریت آقای سلیمانی است ..فقط نمی‌دانم چرا قانون بازنشسته ها شامل ایشان نمی شود تا نفس راحتی بکشیم!

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سینا پنجشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

سلیمانی نالایق ترین دبیر تاریخ فوتسال

نام ... جمعه , ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

نظرتون برا خودتون محترمه.

علی پنجشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

دیکتاتور

نام ... پنجشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸

خیلی مردی که گفتی