کد خبر : 113968
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - 11:32
-

در جام حذفی حضور داریم و انصراف ندادیم!

در جام حذفی حضور داریم و انصراف ندادیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی در مورد آخرین وضعیت تیمداری باشگاه تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست. ان‌شاءالله تا پایان فرودین تکلیف این مسئله روشن می‌شود. وی در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط تاسیسات دریایی در قرعه‌کشی جام حذفی فوتسال که فردا برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی در مورد آخرین وضعیت تیمداری باشگاه تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست. ان‌شاءالله تا پایان فرودین تکلیف این مسئله روشن می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط تاسیسات دریایی در قرعه‌کشی جام حذفی فوتسال که فردا برگزار می‌شود شرکت می‌کند، گفت: ما از جام حذفی انصراف ندادیم و فعلا در مسابقات حضور داریم تا ببینیم در آینده چه می‌شود.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در مورد اینکه در صورت حضور در لیگ برتر فوتسال آیا فرصتی برای جمع کردن تیمی قوی وجود دارد، خاطرنشان کرد: واقعا بودن یا نبودن ما در فوتسال ۵۰-۵۰ است. البته مشکلی از بابت بستن تیمی قوی نداریم. سال پیش هم که قرار بود در مسابقات حضور قطعی داشته باشیم در اردیبهشت تیم را بستیم.

حلاجی در خصوص اینکه آیا در این مدت با وحید شمسایی صحبتی کرده است یا خیر، عنوان کرد: با شمسایی ۴ سال است کار می‌کنم و رفیق هستم و طبعا با هم در تماس هستیم اما در خصوص این مسائل حرفی نزدم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دوست سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

آقای سلیمانی نمیذاره قهرمان آسیا هم شرکت کنه و مثل دبیری میگه شماهم با من مخالفی منحل شو و زورش زیادتر از تاسیسات و دبیری و منصوری و… است

مهدی سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

من موندم اگر تیما باهم یکی بشن وحداقل یکسال مث دبیری شرکت نکنن اونوقت این آقایون که الان دارن رجز میخونن و پر رو بازی و لجبازی میکنن ازکجا میخوان نون بخورن و ببرن برای زن و بچشون؟
بابا بس کنید این مسخره بازیاتونو دیگه اه