کد خبر : 116695
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1397 - 12:52
-

لک:کار گیتی پسند از هر زمان دیگری در لیگ برتر فوتسال سخت‌تر است/باشگاه همکاری خوبی در جذب بازیکن داشت

لک:کار گیتی پسند از هر زمان دیگری در لیگ برتر فوتسال سخت‌تر است/باشگاه همکاری خوبی در جذب بازیکن داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: همانطور که اطلاع دارید از سه هفته پیش تمریناتمان را شروع کردیم که این تمرینات دو هفته در اصفهان و هفته گذشته در شیراز با بازیکنان قدیم و جدیدی که جذب کرده بودیم ادامه دادیم. وی در ادامه گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: همانطور که اطلاع دارید از سه هفته پیش تمریناتمان را شروع کردیم که این تمرینات دو هفته در اصفهان و هفته گذشته در شیراز با بازیکنان قدیم و جدیدی که جذب کرده بودیم ادامه دادیم.

وی در ادامه گفت: طبق برنامه‌ریزی در حال حاضر بازیکنان ما تا بعد از تعطیلات استراحت می‌کنند و ان‌شاءالله از روز یکشنبه مجددا تمرینات خود را در اصفهان آغاز می‌کنیم و قرار است در اصفهان بیشتر به کارهای تاکتیکی بپردازیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به سؤالی که آیا شما با قانون لژیونر شدن بازیکنان در این مقطع زمانی که کمیته فوتسال تصمیم گرفته موافق هستید، گفت: قانون خوبی است، البته باید زمان اجرای آن مناسب و از قبل هماهنگی‌های لازم با باشگاه‌ها صورت گرفته باشد. شما ببینید در حال حاضر هم بازیکن و هم باشگاه معترض اجرای این قانون هستند، به این دلیل که چرا از قبل به آنها اطلاع داده نشده است، من فکر می‌کنم کمیته فوتسال اگر این تصمیم را بگیرد و زمان اجرای این قانون را سال آینده بگذارد بهتر است، به این دلیل که هم باشگاه و هم بازیکن آمادگی لازم را برای اجرای این قانون را دارند.

لک در پاسخ به سؤال دیگری با توجه به اینکه گیتی‌پسند بازیکنان خوبی را جذب کرده است،‌آیا می‌تواند قهرمان لیگ شوند، گفت: قول قهرمانی دادن کار درستی نیست برای یک مربی، اما من این قول را می‌دهم در هر جایی که کار خودم را شروع کردم، تمام سعی و تلاش خود را برای موفقیت تیم گذاشته‌ام و از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ام، اما این موضوع را به خوبی می‌دانم امسال کار ما از هر زمان دیگری سخت‌تر است و ما امسال شاهد لیگی پویا و شاداب هستیم، به این دلیل گفتم کار ما سخت است که اولاً ما امسال تیم‌های خوبی در لیگ داریم و مثل سال گذشته که سه تیم مدعی بوده‌اند، نیست و یا بازی کردن در بعضی از شهرها واقعا سخت است. دوماً، امسال قرار است لیگ برتر به صورت پلی‌آف برگزار شود که برگزار کردن پلی‌آف شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه تیمی خوب و چه تیمی بد است، به هر حال ما کار خودمان را شروع کردیم و باشگاه هم در جذب بازیکنان خیلی به ما کمک کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

بعضیا برای اینکه حرف زده باشند حرف میزنن اخه توی لیگی که نماینده های قم .بندرعباس.شیراز.ساوه.کرج .پارسیان. ساری.بهبهان تا هفته پنجم بازی میکنند و از هفته ششم داستانهای پول و هتل و بلیط پروازشون شروع میشه تو راجع به کدوم سختی حرف میزنی؟تاسیسات و دبیری که رفتند حفاری هم که فقط برای رتبه سوم تا پنجم بازی میکنه فرش ارا هم که وسط جدولیه تمام بازیکنان خوب هم که پیش شما و چند تا دیگه در مس هستند سختی لیگ کجاست تازه شما احمد شمس رو هم دارید برای ایجاد درگیری و بهم زدن بازیهایی که عقب هستید