کد خبر : 116858
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 10:14
-

شهروند ساری ؛ بومی گرایی یا نقطه سر خط ؟

شهروند ساری ؛ بومی گرایی یا نقطه سر خط ؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، شهروند ساری تنها نماینده مازنی ها در رقابت های فوتسال باشگاههای ایران با تمدید قرارداد کادر فنی فصل گذشته به رغم وعده های رسانه ای شده برای تغییرات ، کارشناسان و هوادارانش را شگفت زده کرده است . تغییر در کادر فنی این تیم لیگ برتری که سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، شهروند ساری تنها نماینده مازنی ها در رقابت های فوتسال باشگاههای ایران با تمدید قرارداد کادر فنی فصل گذشته به رغم وعده های رسانه ای شده برای تغییرات ، کارشناسان و هوادارانش را شگفت زده کرده است .
تغییر در کادر فنی این تیم لیگ برتری که سال های سابقه حضور در این سطح فوتسال کشور را دارد ، از نظر کارشناسان به خاطر کشیده شدن به رسانه ها قطعی تلقی می شد.
رسانه های مازندران پیش از این خبر داده بودند که شهروند ساری در فصل جدید با وحید شمسایی کاپیتان اسبق تیم ملی قرار داد منعقد کرده است تا پرانرژی و مدعی در برابر حریفان ظاهر شود.
موضوع قرارداد شمسایی تنها در حد گمانه زنی رسانه ای نبود ، بلکه خود شمسایی هم در گفت و گو با رسانه ها از آمدنش به ساری خبر داده و حتی گفته بود که در دومین سال حضور در این استان تیم شهروند را قهرمان لیگ برتر خواهد کرد.
با وجود طرح این حواشی روزهای اول نقل و انتقال ، شهروند ساری به رغم سقوط دو پله ای در رقابت های فصل ۹۶ نسبت به ۹۵ در بین ۱۴ تیم حاضر در این رقابت ها ، یک بار دیگر به کادر فنی سال گذشته اش روی آورد تا نشان دهد که ظاهرا مدیران این تیم تنها به دنبال ماندن در لیگ برتر هستند و نتیجه گرایی که مهم ترین برنامه مدیریت ورزشی در ایران است در این باشگاه راه به جایی نمی برد.
تیم شهروند که در رقابت های سال ۹۵ رتبه هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال کشور را در اختیار داشت ، سال ۹۶ به رتبه نهم سقوط کرد.
اداره باشگاه شهروند ساری در رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاههای ایران به صورت هیات مدیره ای است و مدیریت عاملی این باشگاه را یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری مرکز مازندران بر عهده دارد که همزمان عضو هیات مدیره سازمان لیگ فوتسال ایران نیز است.
منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادارشهروند یکشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

خودشونم میدونن شریف زاده و بنی سعدی جایگزینای خوبی درحد طاهریو ابراهیمی و محمود نیستن ضمن احترام به اقای اسماعیل پور نمیشه با این مربی ازینا توقعی داشت

محمد دوشنبه , ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

آقای نجاریان فقط مدیر عامل باشگاه نیستن. مالک باشگاهن.
ضمنا ایشون اول مدیر عامل باشگاه بودن بعد شورای شهر و عضو هیپت رپیسه شدن.
فارغ از هرگونه ترکیب و بازیکن و مربی طبق معمول ما استادیوم رو پر می کنیمو میخونیم :
ما….. عشق ساری تو خونمونه
عالم ، آدم اینو میدونه
اول آخر بشی تو بازم
این هوادار به پات میمونه