کد خبر : 117109
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1397 - 10:42
-

باید بیرون از میدان هم بجنگند/گیتی پسند لیگ شروع نشده وارد بحران شد

باید بیرون از میدان هم بجنگند/گیتی پسند لیگ شروع نشده وارد بحران شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اینبار حاشیه ها نه از سوی مربی یا ستاره های پر تعداد گیتی پسند بلکه توسط عواملی که چند ماهی هست در این تیم جایی ندارند و گیتی پسندی ها فکر آن را نمی کردند وارد اردوگاه کهکشانی های لیگ شد.گیتی پسند که با جذب ستاره های لیگ و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اینبار حاشیه ها نه از سوی مربی یا ستاره های پر تعداد گیتی پسند بلکه توسط عواملی که چند ماهی هست در این تیم جایی ندارند و گیتی پسندی ها فکر آن را نمی کردند وارد اردوگاه کهکشانی های لیگ شد.گیتی پسند که با جذب ستاره های لیگ و بازگرداندن رضا لک بار دیگر اسب قهرمانی را زین کرده هنوز مسابقات شروعن شده جدی ترین چالش را پیش روی خود دید تا مدیران باشگاه آگاه باشند که روزهای سختی در انتظار این تیم است.

پس از اینکه هفته قبل اخباری مبنی بر دو دستگی در تیم اصفهانی منتشر شد حالا هم مصاحبه دو مربی سابق این تیم با واکنش گیتی پسندی ها روبرو شد. علی افضل و احمد باغبانباشی که در تعطیلات تیم فصل از گیتی پسند برکنار شدند به شدت علیه مدیریت باشگاه و بازیکنان موضع گرفتند. این دو نفر معتقدند که مدیریت باشگاه در تصمیات فنی دخالت کرده و بازیکنان نیز در تصمیمات مدیریتی نقش داشتند کما اینکه تعدادی از بازیکنان به مدیریت در مورد انتخاب سرمربی مشورت می دهند و برکناری آنها در نیم فصل و روی کار آمدن حسین شمس نیز ناشی از همین قضیه بوده است.

دخالت بازیکنان و به طور خاص ستاره های شاخص گیتی پسند در تصمیمات باشگاه از مواردی است که بارها از سوی برخی مربیان این تیم به گوش رسیده و به نظر می رسد امسال نیز روی کار آمدن رضا لک با نظر مستقیم چند بازیکن بوده و یا بهتر است بگوییم چند بازیکن به شرط حضور لک روی نیمکت گیتی پسند حاضر شده اند به تیم اصفهانی بیایند.

در هر صورت پس از این اتفاق باشگاه گیتی پسند ترجیح داد بازیکنانش را ممنوع المصاحبه کرده و اعلام کند که اعتنایی به صحبت های دو مربی سابق خود ندارد و در زمین جواب آنها را می دهد با این حال اتفاق اخیر حاوی این پیام بود که روزهای سختی در انتظار گیتی پسند است و این تیم امسال با حاشیه هایی از بیرون زمین هم روبرو خواهد بود که در راس آنها برخی مربیان اصفهانی بیرون از گود قرار دارند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

همین حالا هم بازیکنای گیتی پسند همدیگه رو قبول ندارن از تمریناتشون و حرفاشون معلومه