کد خبر : 117349
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 10:08
دسته‌بندی نشده
-

حسینی:بدن بازیکنان در نیمه اول سنگین بود/فرقی ندارد من درون دروازه باشم یا سپهر

حسینی:بدن بازیکنان در نیمه اول سنگین بود/فرقی ندارد من درون دروازه باشم یا سپهر
دروازه بان گیتی پسند از بازی با مقاومت البرز می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید‌حسین حسینی پس از دیدار گیتی‌پسند و مقاومت البرز، در مورد بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، بازیکنانمان در نیمه اول بدنشان سنگین بود اما در نیمه دوم توانستیم به بهترین حالت خود برسیم و بازی را در دست بگیریم.

وی در پاسخ به اینکه پس از چندین سال مجدد درون دروازه قرار گرفته و جایگزین سپهر محمدی شده گفت: من چندین سال است که با سپهر محمدی هستم، خیلی چیز‌ها از هم یادگرفته‌ایم و فرقی ندارد که من یا وی درون دروازه باشیم، مهم پیروزی تیم است که توانستیم به آن دست یابیم.

دروازه‌بان گیتی‌پسند درمورد آینده این تیم گفت: ما امسال تغییرات زیاد و بسیار خوبی داشتیم و تمرینات خوبی را انجام دادیم، هنوز بدن بازیکنان خسته است و با گذشت زمان قطعاً به بهترین حالت تیمی خواهیم رسید؛ این تیم برای قهرمانی بسته شده است و همه با هم متحد خواهند بود تا به قهرمانی برسند.

حسینی در پایان، در مورد تکرر حضورش در گیتی‌پسند اذعان داشت: من ۷ سال است در این تیم هستم، قطعا آرزوی همه است که در گیتی باشند، پیشنهادات زیادی داشته‌ام، اما خودم همیشه دوست داشتم در تیم‌های بزرگ حضور داشته باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.