کد خبر : 117788
تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397 - 11:36
-

علاسوند:زود است در مورد کیفیت لیگ قضاوت کنیم/ کیفیت توپ‌های جدید از کیفیت لیگ خیلی پایین‌تر است

علاسوند:زود است در مورد کیفیت لیگ قضاوت کنیم/ کیفیت توپ‌های جدید از کیفیت لیگ خیلی پایین‌تر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند در رابطه با پیروزی ۳ بر ۲ روز گذشته تیم فوتسال حفاری اهواز مقابل سن ایچ ساوه گفت: خدا را شکر در هفته دوم دومین پیروزی خود را در مقابل تیم خوب سن ایچ ساوه به دست آوردیم و همان‌طور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی خیلی سختی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند در رابطه با پیروزی ۳ بر ۲ روز گذشته تیم فوتسال حفاری اهواز مقابل سن ایچ ساوه گفت: خدا را شکر در هفته دوم دومین پیروزی خود را در مقابل تیم خوب سن ایچ ساوه به دست آوردیم و همان‌طور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی خیلی سختی در مقابل تیم جوان و دونده سن ایچ داشتیم. این تیم سخت کوش و در لحظاتی ما را تحت فشار و پرس خود قرار می‌دادند که این موضوع کار ما را خیلی سخت می‌کرد اما خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: اگر کلیت این بازی را بگویم در کل بازی سختی بود و این بازی تحت تأثیر گرمای شدید سالن قرار گرفته بود که از یک طرف به بازیکنان و کادر فنی فشار وارد می‌کرد و از طرف دیگر به تماشاگران.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در پاسخ به سوالی که در این دو هفته از شروع لیگ ارزیابی شما ازکیفیت لیگ را چگونه بوده؟گفت: همان‌طور که اطلاع دارید به جز چند تیم سایر تیم‌ها دور تشکیل شدند و تمرینات خوبی نداشتند. در حال حاضر در هفته دوم لیگ قرار داریم و برای قضاوت کردن  خیلی زود است. ما باید این موضوع را از هفته پنجم مورد ارزیابی و قضاوت قرار دهیم.

علاسوند در پایان در مورد وضعیت توپ‌های جدید و درخواست خود از سازمان لیگ گفت: توپ‌های جدید فکر کنم در این دو هفته اکثر بازیکنان و مربیان تیم‌ها را خیلی اذیت کرده  و به نظرم  این حرف حرف دل تمامی مربیان لیگ است، واقعاً امسال کیفیت توپ‌های جدید از کیفیت لیگ خیلی پایین‌تر است و این توپ‌ها در این دو بازی  به دلیل سبکی وزنی که دارند خیلی ما را اذیت کرده است. از کمیته فوتسال درخواست دارم که چاره‌ای اندیشیده شود. حال اگر این درخواست را مطرح کردم بدانید واقعاً توپ‌ها مشکل دارند، چرا در سال‌های قبل هیچ صحبتی از توپ بازی‌ها نمی‌کردم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرش ارایی با تعصب شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

اقای علاسوند عزیز این هفته با فرش ارایی های با غیرت بازی دارین ، به جهنم مشهد خوش امدین ؛ به امید انتقام و جبران شکست سال پیش مقابل شرکت نفت، مسعود عزیز دوست داریم(گلر فرش)

میلاد شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

پیمان حفیظی مشهد رو واسه شما جهنم میکنه :)))