کد خبر : 117977
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1397 - 21:17
-

سارانی: با هواداران، حفاری را در مشهد شکست می‌دهیم/ شرایط روحی خوبی داریم

سارانی: با هواداران، حفاری را در مشهد شکست می‌دهیم/ شرایط روحی خوبی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رحمان سارانی که به نظر تا بازگشت قدرت بهادری کاپیتان فرش‌آرا است، درباره شرایط فرش آرا تا هفته سوم اظهار داشت: الحمدالله شرایط خوبی را سپری می‌کنیم. با بردی که در دو بازی گذشته کسب کردیم شرایط روحی خیلی خوبی داریم و تمرین‌ها را با انگیزه انجام می‌دهیم تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رحمان سارانی که به نظر تا بازگشت قدرت بهادری کاپیتان فرش‌آرا است، درباره شرایط فرش آرا تا هفته سوم اظهار داشت: الحمدالله شرایط خوبی را سپری می‌کنیم. با بردی که در دو بازی گذشته کسب کردیم شرایط روحی خیلی خوبی داریم و تمرین‌ها را با انگیزه انجام می‌دهیم تا آماده بازی برابر حفاری شویم.

بازیکن دریبل‌زن فرش‌آرا با امیدواری به پیروزی تیمش مقابل حفاری اهواز گفت: امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم، به هر حال حفاری یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ است که همیشه بازی کردن برابرش سخت بوده است اما بچه‌های ما با انگیزه بالا آماده هستند که پیروز شویم و روند رو به جلوی خود را ادامه دهیم.

سارانی درباره شرایط کنونی فرش‌آرا گفت: با دوتا بردی که کسب کردیم شرایط خوبی را سپری کرده‌ایم و خدا را شکر از لحاظ ذهنی شرایط خیلی خوبی داریم و آماده بازی‌های بعدی می‌شویم.

کاپیتان فرش‌آرا که مشخصا از حضور کم تعداد هواداران مشهدی در بازی های خانگی این فصل تیمش ناراضی است، تصریح کرد: همیشه هواداران به ما انگیزه می‌دهند و با حضورشان به ما کمک می‌کنند. از اینکه ما را حمایت می‌کنند و کنارمان هستند تشکر می‌کنم. منتظر حضورشان در بازی مقابل حفاری هستیم که با وجودشان بتوانیم پیروز شویم و خوشحال شان کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.