کد خبر : 120641
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 0:32
دسته‌بندی نشده
-

طیبی: داور با ما لج کرد!/ عابدین: آذرخش در این بازی، بازیکن کم داشت

طیبی: داور با ما لج کرد!/ عابدین: آذرخش در این بازی، بازیکن کم داشت
بازيكن باتجربه آذرخش بندرعباس از نحوه برخورد داور با بازيكنان در ديدار با گيتي پسند انتقاد كرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی طیبی بعد از شکست تیمش برابر گیتی‌پسند اظهار داشت: بازی بدی نبود، ما نیمه اول خوب شروع کردیم، خوب دفاع کردیم و در ضد حملات موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در اواخر نیمه اول که بدترین زمان است گل خوردیم و یک گل هم با کم‌لطفی داوران خوردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: نیمه دوم ۲ گل دیگر هم خوردیم اما با ۵ نفره بازی کردن سوار بازی بودیم و خیلی خوب بازی کردیم، گیتی‌پسند تیم با‌تجربه‌ای است و امتیاز بازی را گرفت؛ تیمی که مقابل گیتی‌پسند بعد از ۵ گل خوردن بتواند ۴ گل بزند واقعا خوب است و اگر خوش‌شانس‌تر بودیم و توپ‌هایمان گل می‌شد این بازی را بازنده نبودیم.

بازیکن تیم آذرخش بندرعباس در مورد داوری هم گفت: اکثر داوران ایران دوست‌های من هستند، ضعف داوران ما این است که نمی‌شود با آن‌ها صحبت کرد و داوران ما صبرشان کم است؛ اگر با صدای بلند حرف بزنی دیگر داور با تو لج می‌کند، نباید این‌گونه باشد که روی برخی بازیکنان حساس باشند و به فکر تیم‌هایی که مهمان تیم‌های بزرگ هستند باشند، داوران به حق سوت بزنند.

علی عابدین هم در مورد بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و گیتی‌پسند هم خوب بازی کرد؛ به نکات فنی که مربی بین دو نیمه گفت عمل کردیم و توانستیم به گیتی‌پسند گل بزنیم اما نتوانستیم برنده بازی شویم.

بازیکن تیم آذرخش گفت: ما در تعداد نفرات مشکل داریم، ۳ بازیکن مصدوم داریم؛ اگر بازیکنان به تیم اضافه شوند بهتر نتیجه می‌گیریم، بازیکنان ما نا‌آشنا نبوده و بسیار خوب هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.