کد خبر : 126437
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1397 - 15:25
-

دیویدف: ۵۰درصد بازیکنان ما جدید هستند اما با ایران سر به سر بودیم/ درک بازیکنان ایران از همدیگر در بالاترین سطح است/ ما به آینده تیم خود ایمان داریم

دیویدف: ۵۰درصد بازیکنان ما جدید هستند اما با ایران سر به سر بودیم/ درک بازیکنان ایران از همدیگر در بالاترین سطح است/ ما به آینده تیم خود ایمان داریم
كاپيتان تيم‌ملي فوتسال روسيه گفت: با اينكه 50درصد بازيكنان ما نسبت به جام‌جهاني، جديد هستند اما در تقابل با ايران واقعا سر به سر بوديم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دانیل دیویدف پس از شکست ۵ بر ۴ تیمش برابر ایران اظهار داشت: فکر می‌کنم ما فوتبال خوبی را از خود نشان دادیم. درست است که ما در ابتدا از ایران عقب افتادیم اما مهم این بود که نتیجه را نپذیرفتیم اما به بازی برگشتیم و توانستیم نیمه اول را با برتری به پایان ببریم. به نظر من اگر ما در همین نیمه از فرصت هایمان بهتر استفاده می‌کردیم، کنترل بازی در نیمه‌دوم برایمان آسان‌ می‌شد.

دیویدف در پاسخ به این سئوال که بیست و ششمین تقابل ایران و روسیه چه تفاوتی با دیدارهای قبلی داشت، متذکر شد: به طور کلی، تفاوت خاصی نداشت چراکه ایران همان حریف پایدار و قوی بود که سومین تیم جهان است. بازیکنان اصلی یا همان ستون فقرات این تیم برای سال‌ها کنار هم بازی می‌کنند و مقاومت در برابر چنین تیمی بسیار سخت است. آنها درک شان از همدیگر در جریان بازی در بالاترین سطح است.

ایران روسیه

وی که برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی روسیه را بر بازو بسته تصریح کرد: احساس من در مسئولیت کاپیتان عادی است چراکه من کاپیتان گازپروم هم هستم. البته در تیم‌ملی فشار بیشتری وجود دارد که من احساس می‌کنم. در حال حاضر جایگزین سرگئی آبراموف در این نقش هستم. او مصدوم است و ما همه منتظر او هستیم و آرزوی بهبودی سریعش را داریم.

حمید احمدی تیم ملی

وی با اشاره به بازی‌های تیمش در تورنمنت اسلواکی یادآور شد: ما می‌توانیم پتانسیل بالای تیم خود را در اینجا ببینیم. به تعداد جوان‌هایی که به تیم ما اضافه شده‌اند نگاه کنید. ما در مسابقات جام‌جهانی در کلمبیا، ایران را ۴ بر ۳ بردیم که یک مسابقه بسیار دشوار بود. اما اینجا، زمانی که بیش از ۵۰ درصد از بازیکنان تیم ما چهره‌های جدید هستند، ما همچنان در برابر آنها مساوی عمل کردیم و از بسیاری جهات حتی از حریف فراتر رفتیم. بنابراین، در آینده اعتماد به نفس به وجود می آید و ما به آینده تیم خود ایمان داریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.