کد خبر : 127494
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 - 22:03
دسته‌بندی نشده
-

جدال فوتسالی اهواز تحت تاثیر تعیین قهرمان نیم‌فصل فوتبال!/ مدیرعامل حفاری مانع از حمله مراقی به داور

جدال فوتسالی اهواز تحت تاثیر تعیین قهرمان نیم‌فصل فوتبال!/ مدیرعامل حفاری مانع از حمله مراقی به داور
جدال فوتسالي اهواز تحت‌تاثير بازي تعيين قهرماني نيم‌فصل ميان استقلال خوزستان و سپاهان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های حفاری اهواز و شهروند ساری با نتیجه سه بر یک به سود میزبان در حالی به پایان رسید که این بازی خالی از حاشیه نبود و صحنه‌های عجیب هم کم در آن رقم نخورد. در حالی که بازی استقلال خوزستان و سپاهان تماشاگران مشتاق اهوازی را به ورزشگاه غدیر این شهر کشانده بود، حفاری در ابتدا از تعداد تماشاگر کمتری برخوردار بود اما هر چه از بازی گذشت، بر تعداد تماشاگران از فوتبال برگشته افزوده شد.

اهوازی‌ها با یک پولوتیک جالب قبل از شروع بازی با پخش کردن آهنگ‌های بندری و همچنین میکس آن با گزارش‌ هیجان‌انگیز عباس قانع گزارشگر هیجانی تماشاگران حاضر در سالن را سر شوق آوردند تا از اولین دقیقه پر شور به حمایت از تیم شهرشان بپردازند. سعید نجاریان و شاهرخی مدیران عامل دو تیم در کنار هم این بازی را به نظاره نشستند.

در این بازی که بسیار پربرخورد هم دنبال شد در یک صحنه خطای بدی توسط امیرحسین رسولی روی احمد ملاعلی صورت گرفت که بلافاصله با واکنش تند ملاعلی روبرو شد. حمایت بازیکنان حفاری از بازیکن مضروب آسیب خود در حال به حاشیه بردن بازی بود که با دخالت عوامل دو تیم در نهایت ختم به خیر شد.

اما در این بازی درگیرانه حسین فهیمی بازیکن حفاری که با دست مویه کرده اقدام به بازی کرده بود مصدومیتش تشدید شد تا حضورش در ترکیب بازی آینده اهوازی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

در این دیدار یعقوب مراقی مربی تیم حفاری نیز در یک صحنه از سوی داور بازی اخراج شد که حمله‌ور شدن او به داور با میانجیگری مدیرعامل حفاری ختم به خیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.