کد خبر : 127611
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 16:01
-

تقی‌پور: کمیته انضباطی حواشی بازی قم را پیگیری کند/ تماشاگران قمی توهین قومیتی با زبان ترکی می کردند/چرا در ۱۵ دقیقه آخر اسکوربورد ورزشگاه باید خراب شود؟

تقی‌پور: کمیته انضباطی حواشی بازی قم را پیگیری کند/ تماشاگران قمی توهین قومیتی با زبان ترکی می کردند/چرا در ۱۵ دقیقه آخر اسکوربورد ورزشگاه باید خراب شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور در رابطه با پیروزی ۶بر۵ روز گذشته مس سونگون مقابل سوهان سیمای قم و همچنین حواشی این بازی در قم گفت: روز گذشته هر دو تیم بازی خوب و بدون تنشی را برگزار کردند و هیچ گونه مشکلی در بین بازیکنان وجود نداشت و من خدا را شاکرم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور در رابطه با پیروزی ۶بر۵ روز گذشته مس سونگون مقابل سوهان سیمای قم و همچنین حواشی این بازی در قم گفت: روز گذشته هر دو تیم بازی خوب و بدون تنشی را برگزار کردند و هیچ گونه مشکلی در بین بازیکنان وجود نداشت و من خدا را شاکرم که توانستیم با یک پیروزی شیرین و با دست پر از قم برگردیم و همچنان به عنوان تیم‌های مدعی و بالای جدول باشیم.

وی در ادامه گفت: در همان دقایق ابتدایی بازی تماشاگران قمی بحث توهین قومیتی  آن هم با زبان ترکی را شروع کردند که نماینده فدراسیون به آنها تذکر می دهد. اما همچنان این تماشاگران توهین خود را ادامه داده تا اینکه این بازی برای مدتی توسط نماینده فدراسیون تعطیل می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون گفت: بعد از اینکه داور مجددا بازی را شروع می‌کند تماشاگران توهین‌های قومیتی و توهین به تیم فوتبال تراکتور سازی را ادامه داده تا ثانیه‌های آخر بازی که فرهاد فخیم بازیکن مس به سمت توپ رفته جهت زدن کرنر که متاسفانه تماشاگران شروع به فحاشی به خانواده وی می‌کنند که فخیم در مقابل این فحاشی عکس العمل نشان داده و بازی ادامه داشته اما به یکباره مدیرعامل تیم سوهان قم از داور مسابقه می‌خواهد که چرا فخیم بازیکن مس پاسخ تماشاگران را داده  و داور عس العمل نشان نداده است که داور مسابقه مستقیم فخیم و سرپرست تیم را به خارج از سالن باشگاه هدایت می‌کند و حتی اجازه تماشای بازی در داخل سالن را به آنها نمی‌دهند.

تقی‌پور افزود: این بازی در ادامه هیچ مشکلی نداشته و هر دو تیم تمام سعی تلاش خود را انجام دادند تا یک بازی خوبی از خود به نمایش بگذارنددر این بازی دقایقی تیم ما عقب می‌افتد و دقایقی تیم سوهان قم و در کل بازی خوب و پر برخوردی برگزار شد اما  نکته که وجود دارد چرا در ۱۵ دقیقه آخر اسکوربورد ورزشگاه باید خراب شود؟ و بعقیه زمان بازی توسط  تایمر گرفته شود. خدا را شاکرم که توانستیم پیروز این میدان شویم و از بازیکنان باغیرت مس تشکر و خسته‌نباشید می‌گویم.

وی در پایان گفت: بعد از اتمام بازی حدود ۴۵ دقیقه ما را در رختکن سالن نگه داشتند و اجازه خروج ندادند و اعلام کردند اگر خارج شوید درگیری به وجود می‌آید در همین جا من از کمیته فوتسال و کمیته انضباطی می‌خواهم که این موضوع را پیگیری کنند. هیچ کسی حق توهین ندارد و در صورتی که با این موضوع برخورد نشود قطعا ادامه کار برای تیم‌ها سخت تر می‌شود. امیدوارم کمیته فوتسال امنیت برگزاری مسابقات لیگ را برای تیم‌های میهمان فراهم کنند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

گفتگو از:محسن فروغی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

آخه تو که توى اون تیم هیچکاره هستى بابا فخیم رو اینقدر پر رو کردین به همه فحاشى کرد توى قم اگر مربى بودى اول بازیکن خودتون رو ادب میکردى آقاى کمیته انضباطى!!!

نام ... یکشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

چرا دروغ میگی تیم مس برداشته از تبریز ۵۰ تا تماشاگر نما اورده بود گذاشته بود پشت نیمکت تماشاگر های قم ساکت بودن تا زمانی که تماشاگران تبریزی شروع به شعار دادن کردن و فوش دادن به تیم و تماشاگران قم اینجا بود که قمی ها هم ساکت نموندن و جواب دادن….. از قدیم گفتن جواب های هویه…
تو تبریز تیم مس همیشه چند تا از همین ادما میزاره پشت نیمکت تیم مهمان خیلی راحت به کادر و بازیکنان توهین میکنن…. حالا اقای تقی پور داره کاره خودشون توجیح میکنه چون از تیم قم وحشت داره میدونه تو پلی اف بخوره به قم مثل دو سال قبل پر پر میشه کمیته اخلاق ورود کنه درست ولی تحقیق کنه قبلش

نام ... دوشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

میشه حرف مفت نزنی

تقی پور یکشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

تو که تو تیم هیچ کاره هستی و فخیم همکاره هست پس اجازه بده خودش مصاحبه کنه

آذربایجان دوشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

دوست عزیز میشه بگی چی میزنی قم تو پلی آف مسو ببره شما که امسال رفت برگشث۱۲ تا گل خوردین هر دو بازیو هم باختین خخخخخخخ