کد خبر : 127511
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 9:48
-

لک :زدن پنج گل به فرش آرا و خلق موقعیت های بسیار، کار آسانی نیست/باید روی اشتباهات دفاعی کار کنیم

لک :زدن پنج گل به فرش آرا و خلق موقعیت های بسیار، کار آسانی نیست/باید روی اشتباهات دفاعی کار کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: یکی دو بازیکن ملی پوش تیم خسته بودند و نتوانستیم پر فشار تمرین کنیم؛ به همین دلیل سعی کردیم انرژی تیم را برای دو نیمه تقسیم کنیم که فکر می کنم نتیجه داد. لک در حاشیه دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند و فرش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: یکی دو بازیکن ملی پوش تیم خسته بودند و نتوانستیم پر فشار تمرین کنیم؛ به همین دلیل سعی کردیم انرژی تیم را برای دو نیمه تقسیم کنیم که فکر می کنم نتیجه داد.

لک در حاشیه دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند و فرش آرای مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وقتی تیم اول و سوم جدول مقابل هم قرار می گیرند، توقع یک بازی با کیفیت را داشتم و با توجه به آنالیز خوبی که دو تیم از یکدیگر انتظار می رفت که مسابقه زیبایی را شاهد باشیم.

وی افزود با اشاره به مصدومیت دو بازیکن ملی پوش تیم افزود: دو بازیکن ملی پوش دیگر تیم خسته بود و نتوانستیم پر فشار تمرین کنیم؛ به همین دلیل سعی کردیم انرژی تیم را برای دو نیمه تقسیم کنیم که فکر می کنم نتیجه داد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تاکید کرد: فرش آرا خیلی خوب دفاع می کند و زدن پنج گل به این تیم و خلق موقعیت های بسیار کار آسانی نیست. نتیجه مسابقه نشان می دهد که کار را درست انجام دادیم، البته در دفاع اشتباهاتی داشتیم که باید روی آن ها کار کنیم تا مرتفع شود.

لک درباره داوری این دیدار گفت: پورافشار از داوران خوب لیگ است و داوری مشکل خاصی نداشت. البته فکر می‌کنم پنالتی دوم درست نبود.

وی درباره عملکرد خوب سپهر محمدی در هفته‌های اخیر تصریح کرد: به هر حال محمدی دروازه‌بانی ملی‌پوش است و همین توقع از او می‌رود. در تمام سال‌هایی که در گیتی‌پسند بودم سپهر جزء بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر فوتسال بوده است و امروز هم خیلی بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره اینکه غیبت سعید احمدعباسی زیاد به چشم نیامد و شاید این موضوع نشان از هم‌سطح بودن بازیکنان گیتی‌پسند دارد، گفت: تلاش می‌کنیم تیم یکدستی داشته باشیم. از ابتدای لیگ برخی بازیکنان را در مقاطعی در اختیار نداشتیم و فکر می‌کنم به سمتی می‌رویم که متکی به کار تیمی باشیم. هر بازیکن باکیفیتی جایگاه خودش را دارد و ستاره‌ها نیز تعیین‌کننده هستند، اما نیاز است تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

به دستیار سفارشیتون بفرمایید جدا از رسیدگی به مشکلات شخصی مدیر عامل و قائم مقام و البته خودتون
یه مقدار هم به مسائل فنی تیم بپردازن