کد خبر : 128662
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 - 10:34
-

سلیمانی: سازمان لیگ را خصوصی ثبت کردیم/کفاشیان مشکلی برای ماندن ندارد!

سلیمانی: سازمان لیگ را خصوصی ثبت کردیم/کفاشیان مشکلی برای ماندن ندارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی، دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: کفاشیان به عنوان رئیس سازمان لیگ فوتسال به کار خود ادامه می‌دهد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. کاظم سلیمانی درباره آخرین وضعیت برگزاری مجمع فوتسال اظهار داشت: ان‌شاالله به زودی این مجمع را برگزار خواهیم کرد. فعلاً منتظریم مجمع سالیانه فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی، دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: کفاشیان به عنوان رئیس سازمان لیگ فوتسال به کار خود ادامه می‌دهد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

کاظم سلیمانی درباره آخرین وضعیت برگزاری مجمع فوتسال اظهار داشت: ان‌شاالله به زودی این مجمع را برگزار خواهیم کرد. فعلاً منتظریم مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال برگزار شود، چون در آن خیلی از مسائل روشن خواهد شد. فکر می‌کنم ما هم هفت یا هشت روز بعد از آن، مجمع فوتسال را برگزار کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود علی کفاشیان هنوز اتاق ریاست کمیته فوتسال را به داود پرهیزگار واگذار نکرده است،‌ تصریح کرد: خیر اینطور نیست. کفاشیان ریاست سازمان لیگ فوتسال را بر عهده دارد و کار خودش را انجام می‌دهد. پرهیزگار هم به سازمان لیگ می‌آید و در این ساختمان اتاق خود را دارد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

دبیر سازمان لیگ فوتسال در مورد اینکه گفته می‌شود پس از علی کفاشیان و عباس ترابیان،‌ او نیز از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد، گفت: سازمان لیگ فوتسال به عنوان یک شرکت خصوصی به ثبت رسیده است و از هیچ ارگانی هم پولی دریافت نمی‌کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. با تمام این اوصاف بازهم هر تصمیمی گرفته شود ما تابع آن هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.