کد خبر : 130459
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 - 12:08
-

تقی پور:از مسی که برای قهرمانی رقابت می‌کند، رونمایی کردیم/بازیکن برزیلی را آماده دیدارهای حساس می کنیم

تقی پور:از مسی که برای قهرمانی رقابت می‌کند، رونمایی کردیم/بازیکن برزیلی را آماده دیدارهای حساس می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی مس سونگون در رابطه با دیدار تیمش مقابل شهروند ساری گفت: در دیدار با این تیم از مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال رونمایی و کارمان را برای تکرار قهرمانی آغاز کردیم. اسماعیل تقی پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در رابطه با برد شش-یک این تیم مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی مس سونگون در رابطه با دیدار تیمش مقابل شهروند ساری گفت: در دیدار با این تیم از مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال رونمایی و کارمان را برای تکرار قهرمانی آغاز کردیم.
اسماعیل تقی پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در رابطه با برد شش-یک این تیم مقابل شهروند ساری در هفته اول مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً گفته بودم، برنامه ما برای دور پلی‌آف بوده و مس واقعی کار خود را از این هفته آغاز کرد.

وی افزود: درست است که در بازی با شهروند ساری دو بازیکن مؤثر خود یعنی فرهاد فخیم و علیرضا عسکری را در اختیار نداشتیم اما این هفته از مس سونگون که برای قهرمانی رقابت می‌کند، رونمایی کردیم. بازیکنانمان انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار داشتند و تلاش کردند که این بازی را با برد پشت سر بگذارند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: در نیمه نخست این دیدار بازی را خوب شروع نکردیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما در نیمه دوم بازیکنانمان توانستند خواسته‌های کادر فنی را اجرا و تماشاگران را با ۳ امتیاز شیرین خوشحال کنند. با پیروزی در دیدار با شهروند به نوعی استارت قهرمانی را زدیم.

تقی پور در رابطه با حمایت هواداران از مس سونگون گفت: در این بازی هواداران شور زیادی به سالن آورده بودند که بازیکنان نیز از این جو روحیه گرفتند. از سوی دیگر تیم مهمان نیز نتوانست خودی نشان دهد. بازیکنان ما هم سنگ تمام گذاشتند. این بازی تمام‌شده و باید برای دیدار بعدی در ساری آماده شویم. از هواداران می‌خواهیم ما را تنها نگذارند تا با توکل به خدا و تلاش بازیکنان اجازه ندهیم جام از تبریز خارج شود.

وی در رابطه با غیبت فرهاد فخیم و علیرضا عسکری در مصاف با شهروند ساری خاطرنشان کرد: تیم ما به نوعی بوده که از همان نیم‌فصل اول تاکنون با مصدومیت و محرومیت‌ها دست‌وپنجه نرم کرده‌ایم و تا امروز نتوانسته‌ایم همه بازیکنان را در یک بازی در اختیار داشته باشیم. با این حال بازیکنان جایگزینمان عملکرد خوبی داشتند و توانستیم غیبت این فخیم و عسکری را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با جذب ادرسون داکروز برزیلی گفت: این بازیکن حدود یک هفته است که به جمع ما اضافه شده و تلاش می‌کنیم او را آماده بازی کنیم تا در دیدارهای حساس آتی بتواند به تیم کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.