کد خبر : 131506
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 23:27
-

شمسایی: به دنبال برگرداندن تاسیسات دریایی و دبیری هستیم/ رعدی استخوان خورد کرده فوتسال است

شمسایی: به دنبال برگرداندن تاسیسات دریایی و دبیری هستیم/ رعدی استخوان خورد کرده فوتسال است

وحید شمسایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره انتخاب رعدی به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: علی رعدی به عنوان کسی که استخوان خورد کرده فوتسال است، همچون حسین شمس، صالح و ابطحی از قدیمی‌های فوتسال و با سابقه است. رعدی به عنوان مربی تیم ملی و سرمربی ناشنوایان بوده

وحید شمسایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره انتخاب رعدی به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: علی رعدی به عنوان کسی که استخوان خورد کرده فوتسال است، همچون حسین شمس، صالح و ابطحی از قدیمی‌های فوتسال و با سابقه است. رعدی به عنوان مربی تیم ملی و سرمربی ناشنوایان بوده که در مسابقات مختلف حضور داشته است و در جمع بندی کمیته فنی به این نتیجه رسیدیم تا بعد از حضور موفق و ۲ ساله علی صانعی که به قهرمانی در آسیا رسید، از تجربیات وی بهره ببریم.

وی افزود: تمام هم و غم ما در کمیته فنی این است که بعد از کسب نتایج درخشان در آسیا که به نظرم آسان است، باید این قهرمانی را تداوم بخشیم و این کار را سخت می‌کند، بنابراین تیمی که ۲ بار قهرمان آسیا شده است، باید نگاه بیشتری به آن شود.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: به نظرم رعدی می‌تواند در کنار بانوان مربی تیم ملی یعنی بابای و یاری به تیم بانوان خیلی خوب کمک کند.

وی افزود: کمیته فنی هر روز جلسات مختلفی را در خصوص برای توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و بازگرداندن بزرگانی همچون منچهری(مدیرعامل تاسیسات دریایی) و دبیری برگزار می‌کند و در تلاشیم تا باشگاه‌های بزرگ را متقاعد کنیم تا در فوتسال سرمایه گذاری کنند.

شمسایی گفت: این صندلی‌ها هیچ ارزشی ندارد و اگر ما نتوانیم در کمیته فنی کاری کنیم، وقت خود را تلف کرده ایم؛ هدف ما نظارت بر تیم‌های پایه است، برای تیم ملی فوتسال مردان هم قرار است جلسه هم اندیشی با همه سرمربیان لیگ برتری داشته باشیم تا به اهداف سرمربی تیم ملی فوتسال نزدیک شویم، چون سال ۲۰۲۰ سال بسیار پرکاری برای فوتسال ما است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶

بالاخره ما از حرف های شمسایی نفهمیدیم سرمربی این تیم کی هست ؟؟!! آقای رعدی سرمربی هست یا خانم یاری یا خانم بابایی؟؟!! این چه مدل کادر فنی هست آقای شمسایی یعنی چی تیم ملی سرمربی نداره؟؟!!! مگه میشه؟؟!! چه کسی پاسخگوی برد و باخت این تیم ملی هست؟؟

نام ... پنجشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹

وحیدشمسایی مثل دولت آقای روحانی هستش.هرتیمی میره سال اول ودوم خوبه بعدسقوط میکنه