کد خبر : 131438
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 11:57
دسته‌بندی نشده
-

ورژن جدید فرهاد فخیم عصای دست تبریزی‌ها/ شادی‌های سایلنت مسی‌ها در حیدریان

ورژن جدید فرهاد فخیم عصای دست تبریزی‌ها/ شادی‌های سایلنت مسی‌ها در حیدریان
بازي تيم‌هاي مس سنگون و محمدسيما قم بدون حاشيه و تنش در سالن حيدريان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های محمد سیمای قم و مس سنگون ورزقان که در هفته بیستم لیگ‌برتر با اخراج، تشنج و درگیری‌های داخل و بیرون زمین همراه بود، روز گذشته بدون حاشیه در سالن حیدریان قم به پایان رسید.

فرهاد فخیم کاپیتان مسی‌ها که در بازی برگشت با سوهان با کارت قرمز از سوی داور اخراج شده بود، در این دیدار با ورژنی متفاوت تنها به عنوان کمک کننده به تیمش ایفای نقش کرد و با تجربه جدیدش از بازی قبل، این بار عصای دست تیمش در قم شد.

حرکت جالب مسی‌ها هم شادی‌های سایلنت و بی سرو صدای آنها درسالن حیدریان بود که نه سکویی را تحریک کرد و نه حاشیه‌ای را برای این بازی ایجاد کرد که از نقاط قوت مس برای نتیجه‌گیری در این بازی بود؛ در نقطه عکس آن خوشحالی عجیب بازیکن سوهان پس از زدن گل دوم به مس و نشان دادن علامت سکوت به نیمکت میهمان، با کارت زرد داور باعث شد تا قمی‌ها این بار درگیر حاشیه شوند.

در این بازی فخیم و عزتی پس از به ثمر رسیدن گل سر جای خود نشسته و شادی خود را بی سر و صدا ارائه کردند ضمن اینکه تقی‌زاده و عروجی که هر دو از بازیکنان باسابقه فوتسال قم هستند پس از به ثمر رساندن گل برای مس دست به خوشحالی نزدند.

گفتنی است مسی‌ها در این بازی از حمید احمدی ستاره بازی دور برگشت خود با سوهان قم استفاده نکردند که در مورد او گفته می‌شود بنا به دلایل انضباطی در تمرینات هفته گذشته فعلا از لیست این تیم کنار گذاشته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.