کد خبر : 134075
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 17:01
-

جاوید:وضعیتم برای فصل بعد مشخص نیست

جاوید:وضعیتم برای فصل بعد مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و گیتی پسند اصفهان که سابقه ۱ بار قهرمانی و ۳ بار نایب قهرمانی را با این تیم اصفهانی دارد، پس از آن که از تیم منصوری قرچک جدا شد به تیم گیتی پسند اصفهان پیوست. وی در لیگ برتر ۹۷ توانست ۳۷

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و گیتی پسند اصفهان که سابقه ۱ بار قهرمانی و ۳ بار نایب قهرمانی را با این تیم اصفهانی دارد، پس از آن که از تیم منصوری قرچک جدا شد به تیم گیتی پسند اصفهان پیوست. وی در لیگ برتر ۹۷ توانست ۳۷ گل برای این تیم اصفهانی به ثمر برساند.

جاوید ابتدا با تیم تأسیسات دریایی موفق شد به آقای گلی لیگ برتر فوتسال برسد و بعد از آن با منصوری قرچک موفق به این امر شد و در فصل ۹۷ هم توانست با تیم گیتی پسند اصفهان موفق به آقای گل لیگ برتری شود. حال تمدید قرارداد جاوید با تیم گیتی پسند اصفهان در لیگ ۹۸ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

وی در گفتگویی درباره تمدید قرارداد با گیتی پسند گفت: هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده است که بخواهم صحبت کنم و با کسی هنوز در این رابطه صحبتی نشده است. حال قرارداد مهدی جاوید بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی پنجشنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۰:۵۳

همون گیتی بمون.نخوای بیای مس. اگه بیای تیم قهرمان را به جایگاه دوم روانه خواهی کرد مرد همیشه بازنده

نام ... شنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

نیا مس تورا خدا اینا نیارید مس هر تیمى میره فقط حاشیس فکر کرده کیه