کد خبر : 134195
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 - 9:17
-

واگذاری امتیاز مقاومت قرچک؛تهران صاحب تیم لیگ برتری شد

واگذاری امتیاز مقاومت قرچک؛تهران صاحب تیم لیگ برتری شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت قرچک از واگذاری امتیاز تیم فوتسال لیگ برتری این شهرستان به یک شرکت در تهران خبر داد. داود علیزاده اظهارداشت: بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح به تیم های نظامی مبنی بر عدم امکان استفاده تیم های نظامی از سرباز قهرمان، شرایط برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت قرچک از واگذاری امتیاز تیم فوتسال لیگ برتری این شهرستان به یک شرکت در تهران خبر داد.

داود علیزاده اظهارداشت: بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح به تیم های نظامی مبنی بر عدم امکان استفاده تیم های نظامی از سرباز قهرمان، شرایط برای تیم داری از سوی باشگاه مقاومت با مشکل مواجه شد چرا که این تیم در فصل جدید مجبور بود تا همانند سایر تیم ها با هزینه های زیاد، بازیکن جذب کند.
وی گفت: تیم فوتسال مقاومت قرچک از توان مالی مناسبی برای جذب بازیکن برخوردار نیست و این امر چاره ای جز واگذاری امتیاز را برای مسئولان باشگاه باقی نگذاشت.
علیزاده تصریح کرد: جلسات متعددی با مسئولان شهرستان قرچک در خصوص واگذاری امتیاز به شهرداری و یا سایر ارگان های شهرستان برگزار شد ولی مسئولان شهرستان تمایلی برای تیم داری از خود نشان ندادند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت قرچک گفت: برای صعود این تیم از لیگ دسته سوم به لیگ برتر کشور بیش از شش سال زحمت کشیده شد ولی توان مالی اندک باشگاه امکان ادامه فعالیت را در شهرستان بدون حمایت های مسئولان فراهم نمی کرد.
وی افزود: طی دو سال گذشته بیش از ۲۵۰ میلیون تومان از سوی شهرداری و سایر ادارات شهرستان به تیم فوتسال مقاومت قرچک کمک شده است.
برای این تیم زحمات زیادی کشیده شد و مردم علاقه زیادی به این تیم داشتند به گونه ای که در زمان برگزاری بازی های در سالن هفت تیر قرچک، بیش از ۳ هزار تماشاچی از نزدیک بازی این تیم را مشاهده می کردند ولی با رفتن تیم از قرچک، شهرستان از این پتانسیل عظیم بی بهره شد.
مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: امتیاز این تیم به قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به یک شرکت تهرانی واگذار شده و از دهم اردیبهشت ماه، اسناد تیم واگذار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.