کد خبر : 134350
تاریخ انتشار : جمعه 6 اردیبهشت 1398 - 13:14
-

شهردار قرچک: حمایت از مقاومت قرچک در سال جدید با شرایط بهتر صورت می‌گیرد/مسوولان شهرستان با اتحاد و همدلی قصد حمایت از تیم را دارند

شهردار قرچک: حمایت از مقاومت قرچک در سال جدید با شرایط بهتر صورت می‌گیرد/مسوولان شهرستان با اتحاد و همدلی قصد حمایت از تیم را دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خرمی شریف شهردار قرچک نیز در خصوص واگذاری تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: در اواخر سال گذشته جلسه‌ای در فرمانداری متشکل از مسوولان ارشد شهرستان برگزار شد تا در فصل جدید لیگ برتر فوتسال حمایت جدی از تیم مقاومت قرچک صورت گیرد. وی اظهار داشت: حمایت از تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خرمی شریف شهردار قرچک نیز در خصوص واگذاری تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: در اواخر سال گذشته جلسه‌ای در فرمانداری متشکل از مسوولان ارشد شهرستان برگزار شد تا در فصل جدید لیگ برتر فوتسال حمایت جدی از تیم مقاومت قرچک صورت گیرد.

وی اظهار داشت: حمایت از تیم مقاومت قرچک در سال جدید با شرایط بهتر صورت می‌گیرد و مسوولان شهرستان با اتحاد و همدلی قصد حمایت از تیم رادارند.

خرمی شریف افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک همچون  سال‌های گذشته از تیم مقاومت حمایت می‌کند و این حمایت با توجه به‌کل مبلغ پرداختی، کمک‌های نقدی و غیر نقدی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری خواهد داشت.

شهردار قرچک بیان داشت: مجموعه شورای شهر و شهرداری از تیم فوتسال مقاومت حمایت می‌کند و تمام تلاش خود را برای حفظ تیم به کار خواهد بست.

وی در پایان تأکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر به هیچ‌وجه به دنبال تیم داری نیست، ولی حمایت از تیم‌های ورزشی همچون مقاومت در دستور کار است و در بودجه سال ۹۸ نیز از این تیم حمایت خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.