کد خبر : 134348
تاریخ انتشار : جمعه 6 اردیبهشت 1398 - 13:11
دسته‌بندی نشده
-

فرماندار قرچک: مخالف واگذاری مقاومت هستم

فرماندار قرچک: مخالف واگذاری مقاومت هستم
فرماندار شهرستان قرچک گفت: بنده به عنوان فرماندار و مسؤول اجرایی شهرستان با واگذاری تیم فوتسال مقاومت قرچک به‌شدت مخالف هستم و تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا تیم در شهرستان بماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بهمن خطیبی در خصوص واگذاری تیم فوتسال مقاومت اظهار داشت: این خبر را در فضای مجازی مشاهده کردم و در جریان کامل این موضوع قرار ندارم.

وی اظهار داشت: بنده به عنوان فرماندار و مسؤول اجرایی شهرستان با واگذاری تیم فوتسال مقاومت قرچک به‌شدت مخالف هستم و تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا تیم در شهرستان بماند.

خطیبی افزود: در چند روز آینده جلساتی با حضور مسوولان ارشد شهرستان برگزار خواهیم کرد تا وضعیت تیم فوتسال مقاومت قرچک را مشخص کنیم، از شهرداری و ارگان‌هایی که در سال گذشته پای کار این تیم بودند به جلسه دعوت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:مشکل عمده تیم مقاومت این است که سال گذشته از بازیکن سرباز استفاده می‌کرد، ولی امسال باید به تمامی بازیکن‌ها پول پرداخت کند که این موضوع هزینه تیم داری را افزایش می‌دهد.

فرماندار قرچک در پایان گفت: از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای حفظ تیم فوتسال مقاومت قرچک استفاده خواهیم کرد چراکه قرچک قطب فوتسال ایران است و تماشاگران قرچکی بهترین تماشاگران فوتسال در ایران هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.