کد خبر : 135571
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 - 9:24
-

سجادیان :نمی‌شود هیچ تیمی را دست کم گرفت

سجادیان :نمی‌شود هیچ تیمی را دست کم گرفت
بازیکن تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران درباره شرایط تیم‌های هم گروه کشورمان گفت: از افغانستان شناخت کافی داریم، اما از هنگ کنگ شناخت زیادی نداریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران درباره شرایط تیم‌های هم گروه کشورمان گفت: از افغانستان شناخت کافی داریم، اما از هنگ کنگ شناخت زیادی نداریم.
هاشم سجادیان بازیکن تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران درباره شرایط تیم ملی تا قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شرایط تیم خدا را شکر خوب است و مربیان تیم در حال برطرف کردن نقاط ضعف تیم هستند و همچنین نقاط قوت تیم را هم در حال تقویت کردن هستند تا انشاالله بتوانیم دوباره قهرمان شویم.

بازیکن تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران درباره شناختش از تیم‌های افغانستان و هنگ کنگ که در گروه ما قرار دارند اظهار داشت: از افغانستان شناخت زیادی داریم، اما از تیم هنگ کنگ شناخت لازم را نداریم.

بازیکن تیم ملی فوتسال امید ایران درباره شرایط بازیکنان تیم گفت: هنوز لیست اصلی مشخص نیست و همه بچه‌ها تلاش می‌کنند در لیست اصلی برای مسابقات قرار بگیرند و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم.

سجادیان در ادامه درباره تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات افزود: تیم‌ها پیشرفت زیادی کرده اند و نمی‌شود هیچ تیم را دست کم گرفت و همانطور که در مسابقات چهار جانبه چین تایپه دیدید که تیم‌ها با چه توان و قدرتی وارد مسابقات شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.