کد خبر : 135782
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 خرداد 1398 - 8:32
-

مقاومت شهرداری شد و در قرچک ماند!

مقاومت شهرداری شد و در قرچک ماند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس شورای اسلامی شهر قرچک گفت: با تصویب لایحه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی شهردار قرچک مبنی بر خرید امتیاز تیم فوتسال مقاومت قرچک توسط اعضای شورای اسلامی، امتیاز این تیم لیگ برتری در قرچک باقی ماند. دوم اردیبهشت ماه امسال بود که مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس شورای اسلامی شهر قرچک گفت: با تصویب لایحه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی شهردار قرچک مبنی بر خرید امتیاز تیم فوتسال مقاومت قرچک توسط اعضای شورای اسلامی، امتیاز این تیم لیگ برتری در قرچک باقی ماند.

دوم اردیبهشت ماه امسال بود که مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت قرچک از واگذاری امتیاز تیم فوتسال لیگ برتری این شهرستان به یک شرکت در تهران خبر داده بود و علت این امر را مربوط به ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر عدم امکان استفاده تیم‌های نظامی از سرباز قهرمان و هزینه‌های بالای جذب بازیکن آزاد اعلام کرد.

داود علیزاده در این مصاحبه با اشاره به عدم تمایل مسئولان قرچک به خرید امتیاز تیم فوتسال مقاومت، از برگزاری جلسات متعدد با مسئولان این شهرستان و عدم دست یابی به نتیجه مطلوب خبر داد که در نتیجه، با توافق با یک شرکت تهرانی، قرار شد تا امتیاز این تیم پس از پاس شدن چک ۴۵۰ میلیون تومانی، واگذار شود.

پس از این مصاحبه بود که مسئولان شهرستان به ویژه نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی به تکاپو افتاده و با برگزاری جلسات مشترک با سردار حسن زاده، فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران، تمایل خود را برای خرید امتیاز این تیم لیگ برتری اعلام کردند.

حال رئیس شورای اسلامی شهر قرچک از تصویب لایحه ارسال شده از سوی شهرداری این شهر مبنی بر خرید امتیاز تیم فوتسال مقاومت به قیمت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در صحن شورای شهر خبر داد.

اژدر نوروز پور اظهار داشت: باقی ماندن تیم فوتسال مقاومت در قرچک، خواست مردم و جوانان شهرستان بود که این امر با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان شهرستان با ارائه لایحه‌ای از سوی شهرداری و تصویب در شورای اسلامی محقق شده است.

وی افزود: شهرستان قرچک سابقه‌ای دیرینه در میزبانی از تیم‌های فوتسال از جمله شهید منصوری با سابقه قهرمانی درلیگ برتر و مسابقات آسیایی، برخوردار است و باقی ماندن تیم فوتسال مقاومت، خواست اجتماعی تمامی مردم شهرستان است.

نوروز پور تصریح کرد: با انتقال امتیاز تیم فوتسال مقاومت، این تیم از فصل آینده به عنوان شهرداری قرچک در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.