کد خبر : 141705
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 11:55
-

کمالی: آینده خوبی برای ارژن نمی بینم !

کمالی: آینده خوبی برای ارژن نمی بینم !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حمید کمالی در حاشیه بازی هفته نهم لیگ برتر فوتسال برابر سن‌ایچ ساوه با اشاره به وضعیت تیم ارژن شیراز اظهار داشت: تیم ارژن شیراز سال‌ها تلاش کرده تا در لیگ برتر حضور داشته باشد و با تلاشی که بازیکنان و کادر فنی داشته این مهم محقق شده اما آینده خوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حمید کمالی در حاشیه بازی هفته نهم لیگ برتر فوتسال برابر سن‌ایچ ساوه با اشاره به وضعیت تیم ارژن شیراز اظهار داشت: تیم ارژن شیراز سال‌ها تلاش کرده تا در لیگ برتر حضور داشته باشد و با تلاشی که بازیکنان و کادر فنی داشته این مهم محقق شده اما آینده خوبی برای تیم نمی‌بینم.

وی افزود: بارها اعلام کرده‌ام ولی گوش شنوایی وجود ندارد، انتطاری هم نداریم چون تیم ما از مجموعه‌ای جوان تشکیل شده که هزینه باشگاه رفتن هم ندارند.

کمالی تصریح کرد: با همه کمبودها و مشکلات ما فقط به عشق شهرمان و اینکه در چند جوان ایجاد انگیزه کرده باشیم، این تیم را تشکیل داده‌ایم و تاکنون هم با همین نگاه تیم را به پیش برده‌ایم.

سرمربی تیم ارژن شیراز خاطرنشان کرد: باوجود کم تجربه بودن بازیکنان تیم ارژن، ولی مقابل تیم سن‌ایچ که هم اکنون در صدر جدول قرار دارد بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و به رغم باخت در برابر این تیم بازی تماشگر پسندی ارائه کردیم.

کمالی بیان کرد: بازیکنان ما مقابل سن‌ایچ احساسی بازی کردند و زمانی که می‌خواستند گل‌های خورده را جبران کنند و به برد نزدیک شوند دچار بازی احساسی شده و نتوانستند موفق شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.