کد خبر : 149944
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 - 13:29
-

صانعی: به دلیل مشکلات شخصی این پست را نپذیرفتم

صانعی: به دلیل مشکلات شخصی این پست را نپذیرفتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی با بیان اینکه پیشنهاد مدیریت فنی تیم فوتسال بزرگسالان را رد کرده است،‌ اظهار داشت: من به خاطر مشکلات شخصی که داشتم این سمت را قبول نکردم. قبلاً دوستان به طور شفاهی به من این پیشنهاد را داده بودند، اما من همان زمان هم اعلام کردم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی با بیان اینکه پیشنهاد مدیریت فنی تیم فوتسال بزرگسالان را رد کرده است،‌ اظهار داشت: من به خاطر مشکلات شخصی که داشتم این سمت را قبول نکردم. قبلاً دوستان به طور شفاهی به من این پیشنهاد را داده بودند، اما من همان زمان هم اعلام کردم که نمی‌توانم این پست را قبول کنم. در ادامه کتباً این پیشنهاد به من داده شد و من هم به رسم ادب، به صورت کتبی اعلام کردم به دلیل مشکلات شخصی نمی‌توانم مدیریت فنی تیم ملی را بپذیرم.

وی در پاسخ به طرح این موضوع که گفته می‌شود او شروطی برای پذیرفتن مدیریت فنی تیم ملی بزرگسالان داشته است، گفت: خیر، این‌طور نیست. من فقط به خاطر مشکلات شخصی این پست را نپذیرفتم. سرمربی و کادر فنی تیم ملی و دوستان دیگر به من لطف داشتند و من از آنها تشکر کردم،‌ ولی نمی‌توانم این پست را بپذیرم. از سمت تیم ملی بانوان هم این پیشنهاد به من شده بود،‌ اما به آنها هم اعلام کردم نمی‌توانم با تیم بزرگسالان همکاری داشته باشم. فعلاً من فقط به تیم جوانان تعهد دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.