کد خبر : 152928
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 16:43
-

مس -گیتی پسند؛ فینال قابل پیش‌بینی لیگ برتر فوتسال

مس -گیتی پسند؛ فینال قابل پیش‌بینی لیگ برتر فوتسال

تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در شرایطی به دیدار نهایی لیگ برتر راه یافتند که فینالیست شدن آن‌ها از همان ابتدای بازی‌ها قابل پیش‌بینی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،برای دومین سال پیاپی فینال لیگ برتر فوتسال بین دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان خواهد بود. از پیش از شروع بازی‌های این فصل قابل پیش‌بینی بود که این دو تیم با توجه به هزینه‌های زیاد و ملی‌پوشان متعددی که در اختیار دارند دو فینالیست بازی‌ها می‌شوند.

هر دوی این تیم‌ها در برهه‌های مختلف دچار بحران شدند اما در نهایت توانستند تا فینال لیگ راه پیدا کنند. گیتی پسندی‌ها که در مسیر لیگ با توجه به شمار زیادی مصدومان از مس عقب افتادند تلاش زیادی برای رسیدن به سکوی نخست نکرده و ترجیح دادند مسیر فینال را از همان سکوی دومی پیش بگیرند. مسی‌ها نیز با وجود برخی حواشی و تغییر سرمربی خود جایگاه نخست را از دست ندادند و تا فینال بازی‌ها پیش رفتند.

هر دوی این تیم‌ها در یک مرحله‌ای از پلی‌آف کارشان به بازی سوم کشید. مسی‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی از حفاری در اهواز شکست خوردند و مجبور شدند پس از غلبه بر این تیم در تبریز، بازی سوم را هم در خانه خود برگزار کرده و با شکست مجدد حفاری به نیمه نهایی صعود کنند. در این مرحله گیتی‌پسند به راحتی محمد سیمای قم را در دو بازی رفت و برگشت شکست داد و به نیمه نهایی رسید اما در این مرحله کار تیم اصفهانی گره خود و پس از این که سن ایچ را در ساوه شکست داد در بازی برگشت در اصفهان درکمال ناباوری شکست خورد تا کار به بازی سوم کشیده شود و این بار گیتی‌پسندی‌ها میهمان خود را جدی‌تر گرفته و با شکست دادن این تیم در بازی سوم فینالیست شوند در حالی که مسی‌ها این‌بار به راحتی و در دو بازی رفت و برگشت ستارگان ورامین را شکست داده بودند. هر چه باشد از مدت‌ها قبل قابل پیش‌بینی بود که هیچ تیمی در لیگ برتر به گرد پای این دو تیم نمی‌رسد و حالا با توجه به تعویق فینال لیگ برتر و مشخص نبودن زمان این بازی، دو تیم باید پس از مدتی استراحت تمرینات خود را از سر بگیرند تا ببینیم در دوئل ستاره‎های دو تیم و مربیان آن‌ها کدام تیم پیروز شده و جام قهرمانی به کدام شهر می‌رود؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.