کد خبر : 154733
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 خرداد 1399 - 0:30
دسته‌بندی نشده
-

زیزو به دنبال نجات فوتسال فرانسه

زیزو به دنبال نجات فوتسال فرانسه
من فوتبال را از خیابان شروع کردم. جایی که در خالص‌ترین شکل خود بازی می‌شود، برای لذت بردن از کنار یکدیگر بود با دیگر جوانان محله. به همین دلیل برای من بسیار مهم است که به این ورزش توجه کنیم. در فوتسال شما تکنیک را یاد می‌گیرید. فوتسال ورزشی است که لذت و تفریحی که ورزش به زندگی شما می‌دهد را درک می‌کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بحران ویروس کرونا در سراسر جهان همچنان وجود دارد و ورزش نیز از اثرات این بحران در امان نمانده است. با این وجود رشته‌هایی مانند فوتسال که در سالن‌های سرپوشیده فعالیت می‌کنند حساسیت بیشتری برای شروع فعالیت‌هایشان وجود دارد. زین‌الدین زیدان به همراه جمعی از بازیکنان سابق فوتبال فرانسه مانند بنجامین مندی، وسام بن یدر، آلو دیارا و رابرت پیرس به همراه دی‌جی اسنیک برای نجات فوتسال در فرانسه بیانیه‌ای را در روزنامه دیمانش فرانسه منتشر کرده‌اند. بر اساس قوانین اعلام شده سالن‌های ورزشی در فرانسه تا ۲۱ جون (۱ تیر) تعطیل است.

سرمربی رئال مادرید از اهمیت تمرین فوتسال به ویژه در میان بازیکنان جوان می‌گوید و در خصوص تجربه فوتسال بازی کردن خود می‌گوید: “من فوتبال را از خیابان شروع کردم. جایی که در خالص‌ترین شکل خود بازی می‌شود، برای لذت بردن از کنار یکدیگر بود با دیگر جوانان محله. به همین دلیل برای من بسیار مهم است که به این ورزش توجه کنیم. در فوتسال شما تکنیک را یاد می‌گیرید. فوتسال ورزشی است که لذت و تفریحی که ورزش به زندگی شما می‌دهد را درک می‌کنید.”

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال فرانسه در چندین مسابقه خیریه فوتسال که توسط خودش یا سایر انجمن‌ها تشکیل شده است، شرکت کرده و همیشه اعتراف کرده است که از این ورزش لذت می‌برد. علاوه بر این زیدان دو مرکز ورزشی دارد که در این بحران تعطیل شده است و به خوبی می‌تواند تاثیر تعطیلی محیط‌های ورزشی را درک کند. بیانیه امضا شده به وزارت بهداشت فرانسه یک پروتکل بهداشتی خاص را پیشنهاد می‌هد تا سالن‌های ورزشی بدون هیچ‌گونه خطری باز شوند و ورزشکاران بجز در زمین تمرین هیچ‌گونه تماسی با همدیگر نخواهند داشت. در این بیانیه آمده است که اگر امکان بازگشایی سالن‌ها وجود ندارد از این ۲۵۰ سالن فوتسال استفاده‌ای مفید در مسیر مبارزه با بیماری کرونا شود تا در هزینه‌های نگه‌داری این محیط‌ها صرفه‌جویی شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.