کد خبر : 13790
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1393 - 17:29
-

۱۰ میلیون برای هر مسابقه

۱۰ میلیون برای هر مسابقه
امروزه شنيده مي‌شود رمال مدعي برخورداري از جُند (به عربي معناي لشکر دارد) براي يك مسابقه 10 ميليون تومان طلب مي‌كند و مي‌گويد جُند (لشکر) خود را بر تيم حريف سوار مي‌كند تا كُند و خسته شوند و تيم و مربي پرداخت‌كننده پول كار راحتي داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در روزهای گذشته در مورد ارتباط یکی از تیم های لیگ برتری با رمال و جادوگر مطالبی نوشتیم و از زوایای مختلف نیز این قضیه را بررسی کردیم.امروز اما در گزارشی جالب به هزینه رمالان برای کاری که در قبال تیم ها انجام می دهند می پردازیم.

در فوتبال ایران بحث رمالی از سال ۸۱ مطرح شد و در چند برهه سر و صدای بسیاری به راه انداخت و امروزه نیز وجود دارد، اما اهل آن (مدیر، مربی، بازیکن و رمال) با احتیاط زیاد برای رسانه‌ای نشدن کارشان همچنان همکاری و داد و ستد مالی دارند. می‌دانید حدود هزینه رمالی در کشور چقدر است؟
رئیس پلیس تهران و البرز سال ۹۰ در مورد مبلغی که رمالان از مردم گرفتند، گفت: بر حسب میزان شهرت و مقبولیت، رمالان مبالغی بین ۲۰ تا ۳۰۰ هزار تومان و در برخی موارد مبالغ قابل توجهی تا سقف ۵ میلیون تومان نیز دریافت می‌کنند.

با احتساب آمار مراجعه ۱۰ درصدی مردم در سال به جادوگران و با فرض اینکه به طور میانگین هر فرد ۵۰ هزار تومان تقدیم این فالگیران و رمالان بکند، ایرانیان سالانه بیش از ۳۸۷ میلیارد تومان به جیب رمالان می‌ریزند.

مسلماً هزینه‌های رمالی از سال ۹۰ افزایش یافته است. امروزه شنیده می‌شود رمال مدعی برخورداری از جُند (به عربی معنای لشکر دارد) برای یک مسابقه ۱۰ میلیون تومان طلب می‌کند و می‌گوید جُند (لشکر) خود را بر تیم حریف سوار می‌کند تا کُند و خسته شوند و تیم و مربی پرداخت‌کننده پول کار راحتی داشته باشند.

هنوز هم برخی بازیکنان از این دسته رمالان دست‌نوشته می‌‌گیرند و زیر ساق‌بند خود می‌گذارند و باور دارند این دست‌نوشته‌ مانع مصدومیت و در عین حال باعث عملکرد خوب‌شان در میدان می‌شود و فالگیران و مدعیان جادوگری برای حفظ این درآمد (۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان بابت هر دست‌نوشته) به مشتریان ساده‌لوح خود می‌گویند باید برای هر مسابقه یک دست‌نوشته مخصوص بنویسند تا تأثیرگذار باشد!

بازیکنانی که متأسفانه کم‌تجربه نیستند و برخی‌هایشان در تیم‌های بزرگ عضویت دارند.
به صورت کلی باید گفت نداشتن ایمان واقعی به قادر مطلق و بی‌اعتقادی باعث می‌شود این گروه از افراد برای کسب انرژی، امید و آرامش به سمت شیادان جذب شوند و تبعاتی چون ضررهای مالی، کلاهبرداری و در صدها مورد از هم پاشیدن کانون خانواده‌شان را پذیرا شوند.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۰۷

آقا من یه سوال دارم ازتون؟ چرا این رمال پارسال رسانه ایی نشد؟؟؟؟؟ امسال که ۲ نفر از آقایون از کادر فنی تیمی کنار گذاشته شده اند این رمال رسانه ایی شده؟؟؟؟ به نظر من این مردانگی نیست این نامردی محضه. همون آقایونی که اون خبرها رو در اختیار شما می ذارن پارسال با همون رمال در ارتباط بودن. چون خودتون گفتین که آقایون اعلام کرده اند که این رمال و مهندس از پارسال در کنار تیم بوده است.

نام ... سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

پس شما هم اعتراف دارین که رمال یهست!!!!!

تبريزي سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

آقای بی نام اولا از کادر فنی پارسال ۳نفربعلاوه یکی از دوستان سرمربی را کنار گذاشتند.لذا به حافظه خودتان رجوع کنیدودرنظر دادن انصاف را رعایت کنید. ضمنا یکی از اعضای کادر فنی سابق بهترین مربی چند سال اخیر تبریز می باشد که از لحاظ فنی و شخصیتی نسبت به همه آقایان برتر وسوابق ایشان درخشان می باشد. ایشان را با خواهش وتمنا والتماس از تیم ……جدا کرده وبه تیم خودتان آورده اید والان به دلیل گفته رمال مشهورآقایان ( ایشان اعتقادی به چنین رمال وجاوگری نداشته ودرجریانات شماها شرکت نکرده بودومنافع آقای رمال را به خطر انداخته بود) نه فنی از تیم کنار گذاشته ایید و بعد زحمات چندین ساله ایشان را تنها به گفته رمال به هدر داده اید.