کد خبر : 14303
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1393 - 15:04
-

آقای افتخاری! دوبی خوش گذشت؟!

آقای افتخاری! دوبی خوش گذشت؟!

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برگزاری بازی دوستانه ایران و روسیه در یک هفته اخیر موجب ایجاد مسائل بسیاری شده است که ضعف مدیریتی افتخاری را بیش از پیش نشان می دهد. در زیر به بخش هایی از شاهکارهای کمیته فوتسال در بحث میزبانی از روسیه اشاره می کنیم. توجه داشته باشید که

 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برگزاری بازی دوستانه ایران و روسیه در یک هفته اخیر موجب ایجاد مسائل بسیاری شده است که ضعف مدیریتی افتخاری را بیش از پیش نشان می دهد. در زیر به بخش هایی از شاهکارهای کمیته فوتسال در بحث میزبانی از روسیه اشاره می کنیم. توجه داشته باشید که این تنها بخشی از شاهکارهای آقای رئیس است!

 

خبر کنار کشیدن اسپانسر مالی بازی ایران و روسیه و پخش نشدن این بازی از شبکه سه امروز از جانب افتخاری در خبرگزاری ها منتشر شد. اما برای ما چندان جای تعجب نداشت چون وقتی رئیس کمیته فوتسال یک هفته در دوبی به دنبال بیزینس و اداره صرافی باشد(بر اساس گزارش روزنامه گل) باید هم این اتفاق ها بیفتد. حال رئیس بعد از بازگشت از دوبی می گوید: «به دَرَک، صدا و سیما بازی ها را پخش نکند!» اما آقای افتخاری! آنقدر از روزی که پا به فوتسال گذاشتید به دَرَک گفته اید که این فوتسال است که به دست شما به دَرَک واصل شده! به دَرَک دیگر قهرمان آسیا نیستیم… به دَرَک در دنیا روی فوتسال ایران حساب نمی کنند… به دَرَک یک اسپانیایی آمده و هر کاری می کند و قربان صدقه اش می رویم… به دَرَک؛ به دَرَک؛ به دَرَک…

 

مگر کمیته فوتسال چند کارمند دارد؟ اگر کسی تا به حال پایش به کمیته فوتسال فوتسال باز شده باشد، قطعا بار اول آن را با جای دیگری اشتباه گرفته است. کمیته ای که با دو اتاق کوچک و سه کارمند! رضا افتخاری بعد از گرند پریکس برزیل راهی امارات شد و انبوهی از کارها ماند برای جابری(کارمند جدید کمیته فوتسال و جانشین مرحوم حسین زاده). اما چون حکم حضور جابری در کمیته فوتسال آماده نبود، همه کارها روی زمین ماند!

آقای افتخاری! مگر شما نمی دانستید اسپانسر جا زده است؟ چرا با علم به این موضوع راهی دوبی شدید؟ حتما می خواهید بگویید من از فدراسیون حقوق نمی گیرم و باید از جایی امرار معاش کنم. بسیار هم دلیل قانع کننده ای است. با این حساب اگر مدیری می خواهد سازمانش را با خاک یکسان کند، حقوق خودش را قطع کند و به شغل پر درآمدتری بپردازد.

 

اما در این شرایط و مدیریت عجیب و غریب افتخاری، حضور وی در وزارت ورزش و مسئولیت دبیری کمیسیون اقتصادی وزارت ورزش هم برای خودش ماجرایی دارد. همین چند هفته پیش بود که افتخاری به ساری رفت و در حالی که همه تصور می کردند برای تماشای بازی شهروند به این شهر رفته است، در راستای ماموریتی که وزارت ورزش به او داده بود، برای بازدید از یکی از پروژه های ورزشی رفت!

 

بدون شک فوتسال با داشتن تیم ملی در سه رده و برگزاری چند لیگ، یکی از رشته هایی است که کار و تلاش بسیاری را از سوی مسئولانش می طلبد اما رئیس پر انرژی ما اگر وزارت ورزش اجازه داد و همچنین بتواند سکه هایش را در صرافی دوبی به موقع بشمارد، سری هم به فوتسال خواهد زد.

غیبت افتخاری در یک هفته اخیر نا هماهنگی های بسیاری را به وجود آورده است تا جایی که دیگر صدای عباس ترابیان هم در آمد. گواتمالایی ها بیش از یک هفته است که بعد از هماهنگی با ترابیان درخواست بازی دوستانه به ایران داده اند اما هنوز هیچ جوابی از سوی کمیته فوتسال مبنی بر رد یا قبول این درخواست ارسال نشده است. این یعنی بی احترامی مستقیم به مسئولان فوتسال گواتمالا.

 

از طرفی هم اگر کسی در این یک هفته بالا سر فوتسال بود، قطعا پخش بازی هم گرفته می شد. تناقض گویی های افتخاری دیگر سر به فلک کشیده است.رئیس کمیته فوتسال اعلام می کند پخش بازی برای ما در اولویت اول نبود! اصلا قبول؛ پخش بازی اهمیت چندانی ندارد و در اولویت دوم شما است. کمیته فوتسال نمی توانست تقویم بازی های لیگ فوتبال را چک کند تا بازی ایران و روسیه با بازی تیم فوتبال استقلال همزمان نشود؟!

 

آقای افتخاری اگر شما در ایران بودید و از موضوع همزمانی بازی ها مطلع می شدید امکان تغییر روز بازی ها وجود داشت اما اکنون یک روز قبل از بازی آمده اید و می خواهید همه چیز یک شبه هماهنگ شود؟

البته خب شما می گویید پخش بازی اهمیتی برایتان ندارد. چون اگر اهمیت داشت که در این دو سال می توانستید پخش لیگ را بگیرید. بازی های لیگ والیبال هفته گذشته به صورت همزمان از شبکه های سه، ورزش و شما پخش شد. والیبال که هیچ؛ بازی های لیگ تنیس، کبدی، هندبال، اسب سواری و … هم دیگر از تلوزیون پخش می شود اما برای شما پخش بازی در اولویت نیست؟!

 

در کنار همه این شاهکارها، جا زدن اسپانسر یعنی ضرر ۱۲۰ میلیون تومانی برای فوتسال! رئیس پولدار فوتسال طوری می گوید ۱۲۰ میلیون پولی نیست که انگار روی گنج نشسته است. آقای افتخاری شما اگر در یک هفته اخیر در ایران بودید اسپانسر بازی پیدا می شد و این ۱۲۰ میلیون هم در جیب کمیته فوتسال می ماند و آن را در جای دیگری خرج تیم های پایه و رشد و توسعه فوتسال می کردید. شما که می گویید ۱۲۰ میلیون برای فدراسیون پولی نیست، پس چرا سال هاست به اسپانیایی ها که برای هر بازی دوستانه ۱۰ هزار یورو می خواهند جواب رد می دهید؟! با این ۱۲۰ میلیون می توانستید سه بار اسپانیا را به ایران دعوت کنید و حالا…

 

در این وضعیت آشفته خدا را شکر می کنیم هتل اقامت روس ها بالاخره در دقیقه نود رزرو شد و الا روس ها باید در خیابان های قم چادر می زدند و استراحت می کردند!

 

در پایان باید بگوییم همه از رسانه ها انتظار دارند برای حفظ آرامش این رشته در بسیاری موارد سکوت کنند تا فوتسال پر حاشیه آرامش داشته باشد. اما ما که در بطن موضوع هستیم و تمام اتفاقات را با چشم خودمان می بینیم این را بر نمی تابیم. همه کارشناسان و رسانه ها بعد از ناکامی تیم ملی در گرند پریکس به خسوس کاندلاس هجمه وارد کردند اما کسی که این روزها خیلی آرام و بی سر و صدا یک تنه و با اقتدار خاصی فوتسال را با خاک یکسان می کند کسی نیست جز رضا افتخاری. مرد پر تلاشی که تا فوتسال را به دَرَک واصل نکند، آرام نخواهد نشست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شهابی یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

آقا عالی بود! مخصوصا اون بخش درکش!

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

رفتیم دبی چه جایی بود جاتون خالی صفایی بود تو کوچه هاش خیابوناش عطر گل اقاقی بود رفتیم دبی چه جایی بود وای که عجب هوایی بود آب خلیج آب وطن دریاش عجب …

حمید یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

واقعا خجالت آور هستش نمی تونید همگی یک روز جمع شوید ودر وزارت ورزش از این آدم ضعیف شکایت کنید

یوسف یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

افتخاری رفتنی بگو باهم بریم دووبی

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶

البته همیشه چند کارشناس همه کارشناسان نیستند قربان!

؟ یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵

این اقا یادشون رفته که مردم ارباب رجوعشون هستند….کاش یکی بهشون یاداوری کنه که انقدر راحت و حق به جانب فوتسال داغون نکنند.فوتسال ایران ارث پدرشون نیست

Iman دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۳۷

افتخاری نمیخوی بری!
دبی نمیگما،فوتسالو میگم…

علی آقا دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

آقای شیربرنج عزیز تورا به جون عزیزت برو.اصلا بی تعارف بگو چند میگیری بری؟

عليرضا دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

چرا الکی حرف می زنید…. من تو مراسم ختم حسین زاده بودم…. ایشون با این خانواده همدردی کردن… چیزی که با چشمان خودتون ندید چرا می گید… از اون دنیاتون بترسید….

قم مهد فوتسال ایران دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

تو ایران اگر افراد لایق و کاربلد بیان راس کار با مدیریت قوی میتونیم به سطح اول ورزش دنیا برسیم حیف ک چندین ساله از دست علی آبادی ها کفاشیان ها ترابیان ها و افتخاری ها حرص میخوریم

محمد جمعه , ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

ماهان که منحل شد همه چیز منحل شد…………