کد خبر : 760
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1392 - 21:18
دسته‌بندی نشده
-

منصوری:ارتقا فوتسال به نائب رئیسی همیشه در دقیقه ۹۰ متوقف می شود!

منصوری:ارتقا فوتسال به نائب رئیسی همیشه در دقیقه ۹۰ متوقف می شود!
تیم دار با سابقه فوتسال با حضور در یک برنامه زنده تلوزیونی چالش های پیش روی این رشته را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، برنامه وقت اضافه از ساعت ۲۰ امروز(چهارشنبه) از شبکه یک سیما روی آنتن رفت و چالش های پیش روی فوتسال با حضور کریم منصوری مالک باشگاه شهید منصوری قرچک واکاوی شد.

 

بخش های از مهمترین صحبت های مطرح شده از جانب کریم منصوری در این برنامه را در ادامه می خوانید:

 

* هر ساله بحث ارتقا فوتسال به نائب رئیسی مطرح شده اما در دقیقه ۹۰ لغو می شود. فوتسال ایران مشکلات عدیده ای دارد که با استقلال این رشته برطرف خواهد شد. مثل تشکیل کمیته انضباطی و کمیته داوران جدا و بودجه مشخص  برای فوتسال.

 

* رئیس کمیته فوتسال هر سال چطور انتخاب می شود؟ آیا فرمایشی است یا مشورتی هم با اهالی این رشته می کنند؟ دوازده سال است که رئیس این کمیته بدون گرفتن نظرات از خود فوتسالی ها انتخاب می شود.

 

* عدم پخش تلوزیونی مسابقات فوتسال باعث شده تیم ها فراری شوند. فدراسیون هم هیچ اهمیتی نمی دهد. جایگاه فوتسال ما بالاتر از والیبال بود.

 

* قهرمانی و کسب موفقیت برای فوتسال تبدیل به یک وظیفه شده است و فدراسیون هم از این موفقیت ها سیراب شده است. به همین دلیل اهمیتی برایش قائل نیست. اگر پخش تلوزیونی باشد، اسپانسر هم می آید.

 

* فوتسال ایران در دهه ۸۰ رشد قابل توجهی داشت اما در دهه ۹۰ تا امروز که چنین نبود و پیشرفتی نداشتیم. معتقدم فوتسال کشور در حال درجا زدن است.

 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اجرای برنامه پرطرفدار وقت اضافه بر عهده امیر حسین بابازاده است و روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۹:۴۵ روی آنتن می رود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.