کد خبر : 791
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1392 - 13:18
-

حواشی دست بردار راه ساری نیست/ حاشیه نگاری نبرد هفته ششم

حواشی دست بردار راه ساری نیست/ حاشیه نگاری نبرد هفته ششم
دیدار تیم های تاسیسات دریایی تهران و راه ساری از هفته ششم لیگ برتر فوتسال با نتیجه دو بر یک به سود میزبان تهرانی پایان یافت که پایان بازی با حواشی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران دیدار تیم های تاسیسات دریایی تهران و راه ساری از هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی انجام شد. این دیدار که به دلیل مجاورت تیم ها، برای هر دو از اهمیت بالایی برخوردار بود تا دقیقه ۳۷ بدون گل مساوی در جریان بود که در این لحظه حمیدرضا یوسفی گل اول تاسیسات را روی دفع ناقص دروازه بان راه به ثمر رساند اما تیم جوان راه ساری خیلی زود و از روی پنالتی نقطه دوم گل تساوی را توسط حمید سالاری زد تا به کسب یک امتیاز خارج از خانه امیدوار شود. تیم تاسیسات دریایی که به یک امتیاز راضی نبود با استفاده از سیستم پنج نفره  و تجربه احمد پری آذر گل برتری را به ثمر رساند و پس از آن نماینده مازندران هر چه تلاش کرد به در بسته خورد و بازی با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بلافاصله پس از نواخته شدن سوت پایان بازی، اسماعیل پور مربی تیم راه ساری که البته روی نیمکت تیم هم حضور ندارد از بین تماشاگران به سمت داور بازی حمله ور شد و نسبت به عملکرد او اعتراض داشت که این موضوع با دخالت مامورین نیروی انتظامی و مسئولان برگزاری مسابقه کنترل شد اما ناظر فدراسیون تا ۳۰ دقیقه بعد از پایان بازی اصرار داشت که مربی تیم راه ساری باید توسط مامورین نیروی انتظامی بازداشت شود که سرانجام این موضوع با وساطت صانعی و عذرخواهی اسماعیل پور پایان یافت. همچنین احمد دست یاران بازیکن راه ساری پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی به دلیل اعتراض به قضاوت داوران، با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

قضاوت این مسابقه برعهده آقایان محمد غفاری نژاد و امیر لامعی بود که به نظر نمی رسید اشتباه تاثیرگذاری مرتکب شده باشند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جواد شنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹

ما همجنان از تیم بزرگ راه ساری حمایت میکنیم

عاشق راه ساری یکشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

ما که پول گیتی پسند و … رو نداریم داور به نفع ما سوت بزنه وقتی تو شهر خودمون با داوری سرمونو میبرن دیگه خارج از خونه خدا رحم کنه