کد خبر : 1266
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1392 - 22:19
-

دعوت از بازیکنان گیتی پسند به اردوی تیم ملی

دعوت از بازیکنان گیتی پسند به اردوی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فوتسال به دنبال عدم حضور بازیکنان گیتی پسند در اردوی تیم ملی در مهر ماه، آن ها را از حضور در جام جهانی کوچک محروم کرد و تیم ملی ایران با بازیکنان جوان به این بازی ها رفت.   اما بازیکنان گیتی پسند برای اردوی جدید تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فوتسال به دنبال عدم حضور بازیکنان گیتی پسند در اردوی تیم ملی در مهر ماه، آن ها را از حضور در جام جهانی کوچک محروم کرد و تیم ملی ایران با بازیکنان جوان به این بازی ها رفت.

 

اما بازیکنان گیتی پسند برای اردوی جدید تیم ملی که برای بازی با تیم روسیه برگزار خواهد شد، دعوت می شوند.

 

سید رضا افتخاری در گفت و گویی کوتاه با پایگاه خبری فوتسال ایران، ضمن تایید خبر فوق، تصریح کرد: در نظر داریم با تیم کاملی به مصاف روسیه برویم. به هر حال باشگاه گیتی پسند این بازیکنان را به تیم ملی نداد و خسوس هم تصمیم گرفت با بازیکنان جوان به برزیل برود. اما اکنون فکر می کنیم بازیکنان ملی پوش گیتی پسند هم باید در اختیار خسوس قرار بگیرند تا تیم ملی با قدرت برای بازی با روسیه در آذر ماه و در ادامه برای جام ملت های آسیای سال بعد آماده شود.

 

به گزارش fut5al، تیم گیتی پسند اصفهان از حضور بازیکنان ملی پوشی مثل محمد کشاورز، محمد طاهری، مهدی جاوید، افشین کاظمی، احمد اسماعیل پور، طه مرتضوی و سپهر محمدی بهره می برد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.