کد خبر : 1269
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آبان 1392 - 13:28
-

تبرئه گیتی پسندی ها در ماجرای ندادن بازیکن به تیم ملی

تبرئه گیتی پسندی ها در ماجرای ندادن بازیکن به تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی تیم گیتی پسند را در ماجرای ندادن بازیکن به تیم ملی تبرئه کرد.این باشگاه پس از شکایت کمیته فوتسال از این تیم بواسطه ندادن بازیکنان خود به تیم ملی،مدارکش را به کمیته انضباطی ارائه کرد که طی آن تبرئه شد.مهدی جاوید بازیکن این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی تیم گیتی پسند را در ماجرای ندادن بازیکن به تیم ملی تبرئه کرد.این باشگاه پس از شکایت کمیته فوتسال از این تیم بواسطه ندادن بازیکنان خود به تیم ملی،مدارکش را به کمیته انضباطی ارائه کرد که طی آن تبرئه شد.مهدی جاوید بازیکن این تیم اما به دلیل مصاحبه علیه مسئولان باشگاه فرش آرای مشهد دو جلسه محروم شد.متن کامل آرای کمیته انضباطی به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی درباره تیم گیتی پسند
پس از انصراف باشگاه گیتی پسند از اینکه بازیکنانش را در اختیار تیم ملی فوتسال برای حضور در تورنمنت گرندپریکس بگذارد، رئیس کمیته فوتسال در نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال نسبت به عدم حضور چند بازیکن ملی پوش، این اتفاق را مخالفت باشگاه دانسته و ممانعت از تکرار رویه مذکور شده است. با توجه به توضیحات نماینده تام الاختیار باشگاه و ارائه مدارک پزشکی بازیکنان، کمیته انضباطی با بررسی سوابق و احراز عدم سوء نیت در اقدامات و مواضع مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند صرفا به تذکر به مسئولین باشگاه مبنی بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر با تیم ملی در آینده بسنده می کند. این تصمیم به استناد مقررات ماده ۱۵ آیین نامه قطعی است.
مهدی جاوید دو جلسه محروم شد
باشگاه فرهنگی ورزشی فرش آرای مشهد، طی شکایتی از مهدی جاوید، بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان، به دلیل مصاحبه این بازیکن علیه باشگاه فرش آرای مشهد، به کمیته انضباطی شکایت کرد که این کمیته پس از بررسی مصاحبه مهدی جاوید را به کمیته انضباطی دعوت کرد که وی به دلیل حضور در رقابتهای جام باشگاههای آسیا نتوانست به جلسه بیاید. کمیته انضباطی یک بار دیگر از جاوید دعوت کرد اما وی بازهم در جلسه حاضر نشد. در نهایت کمیته انضباطی حکم به محرومیت دو جلسه ای از همراهی با تیم گیتی پسند و پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی، داده است. این رای قطعی و لازم الاجراست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

rahbar یکشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷

امان از تبانی
این تیم جاش دسته ۳ هم نیست
البته منهای بازیکناش

نادر یکشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲

واقعا جای تاسفه که یک باشگاه اونقدر نفوذ داره که خودش رو از کلی تهمتی که زده مبرا کنه و در عوض بازیکن ملی رو قبل از بازی با تیم خودش محروم کنه / اگر به خاطر مصاحبه کسی رو محروم میکردن الان باید نصف فوتسال و فوتبال ایران محروم بودن و همه روزنامه ها رو میبستند

حسين یکشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱

حرف حساب

صدرا دوشنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲

اگردقت کنید تعدادی از افراد کمیته انضباطی اصفهانی هستند, پس دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه.
* پارسال هم رای بازی صبا و حفاری که ۳.۰ به نفع حفاری اعلام شد,درزمان رای دادن حسن زاده(رئیس کمیته) حضور نداشته و دستیاران اصفهانی,یک شبه رای را صادر کردن.
پس نتیجه میگیریم……..تبانی…تبانی…..فوتسال اصفهانی