کد خبر : 1292
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آبان 1392 - 17:43
-

ناصری: در بسیاری از بازی های لیگ تبانی وجود دارد

ناصری: در بسیاری از بازی های لیگ تبانی وجود دارد

رضا ناصری دروازه بان اسبق تیم ملی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران به افشای برخی پشت پرده های فوتسال ایران پرداخت. ناصری با بیان اینکه داوری ها در فوتسال هم مورد دار است اذعان داشت: در فوتسال سوت های داور بسیار حساس تر و تعیین کننده تر از فوتبال است چرا که به

رضا ناصری دروازه بان اسبق تیم ملی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران به افشای برخی پشت پرده های فوتسال ایران پرداخت.

ناصری با بیان اینکه داوری ها در فوتسال هم مورد دار است اذعان داشت: در فوتسال سوت های داور بسیار حساس تر و تعیین کننده تر از فوتبال است چرا که به راحتی تیمی پنج خطا شده و دست و پایش بسته می شود.تصور می کنم چون فوتسال بچه یتیم است و نظارتی بر آن وجود ندارد هر کس هر کاری که دوست دارد انجام می دهد.

دروازه بان فصل گذشته شهرداری ساوه به بازی ناتمام تیمش با منصوری در فصل گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: در آن بازی من به عنوان کاپیتان تیم به سمت داور رفتم و به یکی از سوت های او اعتراض کردم اما گزارشی برای من رد کردند که منجر به ۵ جلسه محرومیتم شد در حالیکه هیچ کس از کمیته انضباطی در مورد اتفاقات این بازی از من سوالی نپرسید.

ناصری با اشاره به اینکه فوتسال داوران شریف زیادی دارد تاکید کرد: در بسیاری از بازی های لیگ تبانی وجود دارد اما چون نیرویی برای مقابله با آن وجود ندارد شاهد گسترش آن هستیم.وقتی تیم تبانی کار لیگ به جای سقوط به لیگ پایین تر به جام باشگاه های آسیا اعزام می شود عزم تبانی را در بقیه تیم ها هم جزم می کنند.

این دروازه بان با تاکید براینکه کیفیت لیگ به خاطر همین مسائل پایین آمده به نبود نظارت کافی اشاره کرد و افزود: رئیس فوتسال آدم خوبی است اما افتخاری فوتسالی نیست و این به فوتسال ما ضربه می زند.الان قرارداد بازیکنان به ۱۵ میلیون رسیده و این ضربه ای بزرگ است.در گذشته بهترین های دنیا به لیگ ایران می آمدند اما حالا خبری از کیفیت گذشته نیست.لیگ فوتسال امسال کیفیت خوبی ندارد و هر سال بدتر از گذشته می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عجوبه دوشنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷

آقا رضا این چیزا دیگه گفتن نداره همه مردم ازش خبر دارن.

عجوبه دوشنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷

راستی آقا رضا الان که فوتبالت تموم شده یادت افتاده که تبانی داره موج میزنه ؟
تا دیروز که تیم داشتی میترسیدی از نون خوردن بیفتی ؟
سعی کن با حقیقت کنار بیای…..