کد خبر : 1329
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1392 - 21:42
-

تیم شهروند به بابل باز می گردد؟

تیم شهروند به بابل باز می گردد؟
مدیرعامل باشگاه شهروند بابل درباره مالکیت تیم فوتسال این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روابط عمومی باشگاه شهروند بابل در ایمیلی که به این پایگاه خبری ارسال کرده، آخرین وضعیت مالکیت تیم فوتسال این باشگاه را شرح داده که متن این گزارش به شرح زیر است:

 

با توجه به عدم وصول یکی از چک  های صادره از سوی باشگاه ایران جهان مشهد (به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال ) که گواهی عدم  پرداخت آن  نیز صادر گردیده لحظاتی قبل با لحاظ نامه ی صادره از سوی باشگاه شهروند بابل به سازمان لیگ به استناد یکی از بند های قرار داد فی مابین , این باشگاه خواستار فسخ قرار داد و عودت این تیم برای ادامه ی کار به مالکین قبل خواستار شده است.

 

در یکی از بند های قرار داد فروش آمده بود چنان چه هرکدام از چک های صادره با گواهی عدم پرداخت مواجه گردد موجبات فسخ قرارداد فروش امتیاز فراهم گردیده و مبالغ واریزی به عنوان حق فسخ  لحاظ خواهد شد و امتیاز در هر مقطع از زمان که باشد با شرایط فوق به مالکین قبلی عودت داده خواهد شد وکلیه خسارات وارده از ناحیه طرف مقصر پرداخت می گردد.

 

با توجه به شرایط فوق باید دید عکس العمل باشگاه ایران جهان چه خواهد بود. میر حسین اوصیا مدیر عامل باشگاه اعلام کرد: فسخ مامله  از سوی ما قطعی به نظر می رسد و از بین دو گزینه ی عودت به شهرستان بابل یا واگذاری این امتیاز به شخصی در شهرستان مشهد که نام خریدار در روز های آتی اعلام می گردد. در حال تصمیم گیری می باشیم.

وی از توضیح بیشتر در این خصوص امتنا ورزیده و اطلاعات بیش تر این خصوص را موکول به دو روز آینده پس از جلسه با خریدار جدید نموده است .

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.