کد خبر : 1323
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1392 - 15:15
دسته‌بندی نشده
-

دبیری برنده شد، شمسایی نقره داغ!+ تصویر حکم

دبیری برنده شد، شمسایی نقره داغ!+ تصویر حکم
رای قطعی دیدار جنجالی تیم های میثاق تهران و دبیری تبریز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اختیار پایگاه خبری فوتسال ایران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از اتفاقات دیدار جنجالی تیم های میثاق تهران و دبیری تبریز در سالن منطقه۱۱ تهران که در دقیقه۳۴ به تعطیلی انجامید، کمیته انضباطی رای خود را اعلام کرد.

متن این حکم به همراه تصویر آن که در اختیار پایگاه خبری فوتسال ایران قرار گرفته است را به صورت اختصاصی از fut5alببینید:

رای کمیته انضباطی:

گزارش داور و ناظر مسابقه فوتسال بین تیم های میثاق تهران و دبیری تبریز که در تاریخ ۹/۸/۹۲ در ورزشگاه شهرداری منطقه۱۱ تهران برگزار شده حکایت از این دارد که این مسابقه در دقیقه۳۴ به علت امنیت کافی در سالن و احتمال بروز حوادث غیرقابل پیش بینی، ناتمام باقی مانده است. لذا:

۱- کمیته انضباطی با مشاهده فیلم مسابقه و گزارش داور و ناظر فدراسیون مستندا به ماده ۳۰ و ۳۱ آیین نامه انضباطی نتیجه مسابقه را سه بر صفر به نفع تیم دبیری تبریز اعلام می نماید.

۲- باشگاه فرهنگی ورزشی میثاق تهران را به علت تخلف تماشاگران و پرتاب اشیاء مستندا به ماده ۲۲ آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ ۳۰میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران خود در اولین دیدار که میزبان می باشند محکوم می نماید.

۳- آقای وحید شمسایی بازیکن تیم دبیری تبریز به علت رفتار غیرورزشی و حرکات ناشایست به پرداخت مبلغ ۱۰میلیون ریال و دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم می گردد.

۴- آقای دکتر علیرضا رحیمی پزشک تیم دبیری تبریز به علت رفتار غیرورزشی به پرداخت مبلغ ۱۰میلیون ریال و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود به عنوان جریمه نقدی محکوم می گردد.

تصویر حکم:

 hokm

رای صادره قطعی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳

چه جالب ! بازی به دلیل نبود امنیت و بر هم خوردن توسط تیم میثاق ناتمام مانده ولی هیچ فردی از میثاق محروم نشده است ولی حتی به پژشک تیم دبیری هم رحم نشده

اکبر سه شنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳

با اون فحش هلیی که وحید شمسایی میداد فقط ۲ جلسه محرومیت ؟؟؟ خیلی جالبه!!!

نام ... سه شنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۳

یا تو سالن نبودی شما یا اگر هم بودی داشتی به دبیری فحش می دادی که نفهمیدی چه خبره.

نام ... سه شنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۴

نه به نظر من باید بازی ۳ بر صفر به نفع میثاق می شد . تمام بازیکنان دبیری هم اعدام می شدن که از این به بعد میرن تهران راحت به میثاق ببازن

o چهارشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰

بسه جمع کنید فوتسال افتخاری پول گرفت از دبیری شمسایی همرو سیاه کرد تاکی می خواین به خاطره سا بقش همه کار کنید میترسین جاتون بدن یکی دیگه؟؟ از شمسایی ادمایه کنارش میترسین از خدا نه؟؟خدا جوابتون میده

نام ... چهارشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹

به تیم شهرداری تبریز هم که باختید!!!!!!!!!!!!!!!!۱

نام ... پنجشنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱

انشاله که تاوان این سه امتیاز رو جور دیگه پس بده دبیری و افتخاری

اسی جمعه , ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶

بابا وحید شمسایی همه جا دنبال تبانی بوده و هست این ۳ امتیاز هم رویش دیگه نمی دونم چرا دارند لیگ رو ادامه میدهند؟؟ کاپ رو بدهید به وحید شمسایی دیگه !!!