کد خبر : 1389
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آبان 1392 - 23:39
-

کفاشیان: پیشنهاد برگزاری جام جهانی ۲۰۱۶ را به بلاتر دادم!!

کفاشیان: پیشنهاد برگزاری جام جهانی ۲۰۱۶ را به بلاتر دادم!!
رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران در حالی از پیشنهاد ایران به بلاتر برای برگزاری جام جهانی 2016 فوتسال خبر داد که میزبانی این بازی ها به کشور کلمبیا داده شده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نشست خبری سپ بلاتر پنج شنبه در هتل پارسیان آزادی برگزار شد و او در بخشی از سخنانش به عضویت علی کفاشیان در کمیته فوتسال فیفا اشاره و از آن حمایت کرد. این در حالی است که رئیس فدراسیون فوتبال با اطلاعات کمی که از فوتسال دارد بی شک موجب تعجب و حیرت بلاتر شده است. چرا که کفاشیان در جلساتش با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال درخواست برگزاری جام جهانی ۲۰۱۶ فوتسال در ایران را مطرح کرده است. اما رئیس خندان فوتبال ایران نمی دانست که برگزاری این بازی ها به کلمبیا محول شده و ایران هیچ شانسی برای گرفتن میزبانی اش ندارد.

 

البته این پیشنهاد تاریخی کفاشیان تا کنون رسانه ای نشده بود تا اینکه او در حاشیه نشست خبری سپ بلاتر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهاد میزبانی جام جهانی فوتسال هم مثل میزبانی جام ملت های فوتبال جدی است یا نه؟ اظهار کرد: ما پیش از این هم دو بار کاندید میزبانی جام جهانی فوتسال شده ایم و برای جام جهانی ۲۰۱۶ هم مثل جام ملت های فوتبال با بلاتر صحبت کردیم. البته شاید میزبانی این دوره را به ما ندهند. با این حال ما در هر دوره پیشنهاد خودمان را مطرح می کنیم.

 

کفاشیان در ادامه از طریق خبرنگار fut5al در جریان میزبانی کلمبیا در جام جهانی ۲۰۱۶ قرار گرفت و در این باره گفت: فکر نکنم این طور باشد!

او در این لحظه از همراهانش می پرسد که آیا واقعا میزبان جام جهانی ۲۰۱۶ مشخص شده است یا نه و وقتی از آن اطمینان پیدا کرد، رو به خبرنگار fut5al می گوید: اشکالی ندارد! برای جام جهانی ۲۰۲۰ کاندید می شویم.(با خنده)

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

rahbar جمعه , ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۹

حالا ما هم باید بخندیم یا گریه کنیم؟

freerunner شنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۳

باید به حال این مملکت گریست دوست من.خنده‌هاش واسه کفاشیان که همه چیو به مسخره میگیره!نمیدونم چرا یکم مسائل یه این مهمی رو جدی نمیگیره.واقعاً حرص دراره!!!!!!!!!!!!!!