کد خبر : 1444
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1392 - 14:25
-

هیات رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه داد/ از تعیین ورودیه تیم های لیگ یکی تا تخلف عجیب اصفهانی ها!

هیات رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه داد/ از تعیین ورودیه تیم های لیگ یکی تا تخلف عجیب اصفهانی ها!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال امروز(یک شنبه) با حضور تنها سه نفر از پنج عضو یعنی رضا افتخاری، کریم منصوری و محمدرضا غفاری تشکیل جلسه داد و علی طاهری برای پنجمین بار در این جلسه غیبت داشت. سعید نجاریان نیز که به تازگی عضو شورای شهر ساری شده است،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال امروز(یک شنبه) با حضور تنها سه نفر از پنج عضو یعنی رضا افتخاری، کریم منصوری و محمدرضا غفاری تشکیل جلسه داد و علی طاهری برای پنجمین بار در این جلسه غیبت داشت. سعید نجاریان نیز که به تازگی عضو شورای شهر ساری شده است، به دلیل حضور در جلسه شورا به کمیته فوتسال نیامد.

 

در جلسه امروز فوتسالی ها ابتدا افتخاری به ارائه گزارشی از حضور تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی کوچک برزیل و همچنین دیدار جنجالی میثاق و دبیری پرداخت.       

 

در ادامه نیز وضعیت پخش بازی های لیگ برتر از شبکه سه سیما مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که این شبکه همچنان قرار نیست به فوتسال توجهی کند. نتیجه بررسی این موضوع نیز این بود که دیپلماسی مذاکره با صدا و سیما باید فرق کند و خود کفاشیان با مدیر شبکه سه رایزنی هایی را انجام دهد.

 

ورودیه تیم های لیگ یکی موضوع دیگری بود که هیئت رئیسه فوتسال در دستور کارش قرار داد. در پایان بررسی ها، تصمیم گیری شد که هر تیم مبلغ ۱۵ میلیون تومان بابت ورودیه به سازمان لیگ فوتسال پرداخت کند و چنانچه باشگاهی قصد دارد این مبلغ را به صورت قسطی بدهد باید ابتدا یک سوم از ۱۵ میلیون را به حساب فدراسیون واریز کند و ما بقی اش را هم دو فقره چک بدهد.

 

پیگیری چند مصوبه اجرا نشده در ادامه جلسه مورد بحث قرار گرفت. یکی از این مصوبه ها مربوط به تغییر نام گیتی پسند نوین اصفهان به زمزم بوده که تاکنون اجرایی نشده است. همچنین سهام این تیم باید هر چه سریع تر به شرکت زمزم واگذار شود.

 

نکته جالب واگذاری گیتی پسند نوین به زمزم این است که تاکنون هیچ کس متوجه عدم تغییر نام و واگذاری سهام نشده است. با این حساب می توان این اتفاق را تخلف بزرگ در لیگ فوتسال دانست. چرا که یک تیم با عنوان دیگری و به صورت غیرقانونی در مسابقات شرکت کرده است.

 

بازی برگزار نشده دو تیم حفاری اهواز و پتروشیمی ماهشهر در هفته اول لیگ برتر، آخرین موضوعی بود که توسط اعضای هیات رئیسه فوتسال مورد بررسی قرار گرفت و آن ها بازی دو تیم را عقب افتاده دانسته و حکم به برگزاری مجدد آن صادر کردند. زمان انجام این دیدار را هم کمیته برگزاری مسابقات تعیین خواهد کرد.

 

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹

روز اول لیگ علی افضلی گفت تخلف شده هیچ کس توجه نکرد
از تیمی که سابقه تبانی در لیگ رو داره اینکارها بعید نیست

نام ... یکشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱

مصاحبه افضل در ۱۹/۶/۱۳۹۲ : افشاگری افضل علیه گیتی‌پسند

علیرضا افضل ابتدا درباره آمدن رضا لک به گیتی‌پسند توضیح داد: دست‌هایی در کار بود تا لک را به گیتی‌پسند بیاورند. یک سری بازیکنان که با او رفاقت داشته و با من دشمن بودند، این کار را کردند. نمی‌گویم لک کارنامه بدی دارد اما باید دید او امسال هم می‌تواند موفق باشد یا نه. باید ببینیم امسال که سرپرست جنجال‌سازش در کنارش نیست و جو قرچک حمایتش نمی‌کند، چه کار می‌کند.

به گزارش ایسنا ، سرمربی فصل قبل گیتی‌پسند در ادامه افشاگری‌هایش به ماجرای واگذاری امتیاز تیم گیتی‌پسند نوین به زمزم اشاره کرد و افزود: من از تمام جزئیات این واگذاری اطلاع دارم و می‌دانم که آقایان به هیچ وجه امتیاز تیم را به زمزم نداده‌اند. شرکت زمزم تنها اسپانسری این تیم را به عهده گرفته و تیم برای خود گیتی‌پسندی‌هاست. همه کارهایش را طاهری مدیرعامل گیتی‌پسند کرده و کادر فنی زمزم تنها بله قربان‌گوی آقایان هستند. کادر فنی، سرپرست، بازیکنان و حتی تدارکات زمزم را هم گیتی‌پسند انتخاب کرده است و تمام هزینه‌اش را طاهری می‌دهد. قطعا آینده بیشتر از این نشان می‌دهد که طاهری چه کارهایی کرده است.

افضل ادامه داد: گیتی‌پسند می‌خواست فوتسال اصفهان را نابود کند که کرد. آن‌ها در بازی لیگ با زدن ۷ گل تیم زمزم را له کردند و شخصیت بازیکن اصفهانی خرد شد. آقایان می‌خواهند بگویند، اصفهانی جماعت لیاقت ندارد به تیم‌شان برود. آن‌ها بومی‌گرایی را کنار گذاشتند. بحث واگذاری تیم گیتی‌پسند نوین هم حرف بیخودی است. هدف طاهری و عراقی‌زاده این است که شخصیت بازیکن اصفهانی را خراب کنند. خوردن هفت گل واقعا زشت و تاسف‌بار است.

وی همچنین با تاکید مجدد بر اداره تیم زمزم توسط گیتی‌پسندی‌ها خاطرنشان کرد: آقایان که می گویند تیم را واگذار کرده‌اند، چرا قراردادی نبستند و پولی رد و بدل نشده است؟ زمزم اسپانسری این تیم را قبول کرده و قرار شده اگر تیم اول تا چهارم شد، ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون، اگر چهارم تا هفتم شد ۲۰۰ میلیون و اگر در رده هفتم به پایین قرار گرفت ۱۰۰ میلیون به باشگاه گیتی‌پسند پرداخت کند. وگرنه هیچ کس این تیم را نمی‌خرید و آقایان مجبور شدند تنها اسپانسری تیم را به شرکت دیگری دهند.

افضل در پایان گفت‌وگو به عملکرد گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های آسیا هم انتقاد کرد و گفت: آقایان می‌گویند سطح بازی‌ها بالا رفته است. باید بگویم گیتی‌پسند هم هفت ملی‌پوش به تیمش اضافه کرده بود. گیتی‌پسند دقیقا تیم ملی بود. همین تیم مقابل اسپانیا در جام جهانی سه – سه مساوی کرد!

نام ... یکشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳

حسین افضلی برادر زن طاهری مدیرعامل گیتی پسنده این تیم هم تشکیل شده تا ۶ امتیاز تقدیم گیتی کنه!!!!!!!!!!!!!!۱۱

نام ... یکشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰

علیرضا افضل: آقایان که می گویند تیم را واگذار کرده‌اند، چرا قراردادی نبستند و پولی رد و بدل نشده است؟ زمزم اسپانسری این تیم را قبول کرده و قرار شده اگر تیم اول تا چهارم شد، ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون، اگر چهارم تا هفتم شد ۲۰۰ میلیون و اگر در رده هفتم به پایین قرار گرفت ۱۰۰ میلیون به باشگاه گیتی‌پسند پرداخت کند. وگرنه هیچ کس این تیم را نمی‌خرید و آقایان مجبور شدند تنها اسپانسری تیم را به شرکت دیگری دهند.

..... یکشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۱

تیمی که با تبانی قهرمان بشه حال و روزش معلومه

یک اصفهانی دوشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶

این مطالبی که نوشتید صحت نداره.میدونم این کامنت ها هم کار خود اصفهانی هاست.کافیه برید سایت باشگاه گیتی پسند جوابتون را میده.خوب توی خبراش دقت کنین ببینین اگه واقعا زمزم ماله گیتی پسند بود لااقل بهش می پرداخت.شما همتون دار و دسته علی افضل هستین.شکی نیست.شاید هم خود علی افضل این کامنتها را نوشته.
برید سایت گیتی پسند
www.sgpco-club.com

نام ... دوشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲

موقع تبانی هم باشگاه گیتی می گفت تبانی نبوده خوب معلومه الان هم نمی گن

نام ... دوشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸

الان منصوری با چه عنوانی عضو هیات رئیسه لیگه؟

نام ... دوشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹

افضل : همه کارها را طاهری مدیرعامل گیتی‌پسند کرده و کادر فنی زمزم تنها بله قربان‌گوی آقایان هستند. کادر فنی، سرپرست، بازیکنان و حتی تدارکات زمزم را هم گیتی‌پسند انتخاب کرده است و تمام هزینه‌اش را طاهری می‌دهد. قطعا آینده بیشتر از این نشان می‌دهد که طاهری چه کارهایی کرده است.