کد خبر : 1457
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1392 - 23:08
-

بنرهای خود جوش در قرچک: شمسایی، تبانی؛ گیتی و قهرمانی!+ عکس ها

بنرهای خود جوش در قرچک: شمسایی، تبانی؛ گیتی و قهرمانی!+ عکس ها
دیدار تیم های منصوری قرچک و دبیری تبریز درحالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که نصب بنرهایی علیه وحید شمسایی از جمله حواشی این بازی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های فوتسال شهید منصوری قرچک و دبیری تبریز در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ دوشنبه در سالن هفت تیر قرچک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

 

این بازی با وجود حساسیت بالا و بر خلاف انتظارها، با حاشیه های کمی برگزار شد.

 

حاشیه های این بازی حساس به شرح زیر است:

 

** نزدیک به سه هزار تماشاگر قرچکی این بازی را از نزدیک نظاره گر بودند.

 

** تماشگران منتسب به تیم منصوری قرچک از همان ابتدا شعارهایی علیه وحید شمسایی سر دادند.

 

** همچنین بنر هایی از سوی قرچکی ها بین تمشاگران دیده می شد. در این بنر ها که علیه وحید شمسایی مربی- بازیکن دبیری در دست تماشاگران قرچکی دست به دست می شد، شمسایی را تبانی گر معرفی کرده بودند! در عکس های ارسالی از قرچک به پایگاه خبری فوتسال می توانید این بنرها را مشاهده کنید:

Photo0067 Photo0071 Photo0073

 

** با وجود نصب بنرهای خود جوش علیه شمسایی(!)، اما لیدرهای منصوری هر گاه که تماشاگران شروع به فحاشی می کردند، جلوی آن ها را گرفته و مانع از توهین به تبریزی ها می شدند.

 

** اکبر تقوی سرپرست تیم منصوری قرچک نیز در این دیدار روی بازی جوانمردانه تاکید داشت و زمانی که جواد اصغری مقدم روی زمین افتاده بود، بر سر بازیکنش فریاد کشید تا توپ را بیرون بزند.

 

** رضا مظفری در بین دو نیمه به انجام حرکات نمایشی فوتبال پرداخت و مورد تشویق تماشاگران قرچکی قرار گرفت.

 

** وحید شمسایی که به دلیل محرومیت نمی توانست روی نیمکت بنشیند از روی سکوها بازی تیمش را دنبال کرد. او همچنین در نیمه دوم جای خود را عوض کرد و در پشت دروازه تیمش و نزدیک ترین مکان به نیمکت ایستاد.

 

** وحید قاسمی بعد از گل دوم دبیری، مشت هایش را برای هواداران منصوری گره کرد که این حرکتش باعث اعتراض قرچکی ها شد. او در ادامه به سمت شمسایی رفته و شادی اش را با او تقسیم کرد.

 

** گوینده معروف ورزشگاه هفت تیر قرچک در این بازی نیز گلزن های منصوری را با حرارت خاصی اعلام می کرد. این در حالی است که گلزن تیم مقابل حتی به اشتباه از سوی گوینده اعلام می شد!

 

** در دقایق پایانی بازی سنگی از سوی تماشگران به زمین پرتاب شده و پای جواد اصغری مقدم اصابت کرد. ناظر بازی نیز با دریافت این سنگ، آن را گزارش کرد.

 

** شعار قرچکی ها در دقایق پایانی بازی به اوج خود رسید. آن ها شمسایی را پولکی خوانده و شعار حیا کن رها کن علیه اش سر دادند!

 

** فرزین دبیری سرپرست تیم دبیری که در بازی های اخیر تیم اش بارها از کوره در رفته، در این بازی هم به دلیل گرفتن پنالتی در دقایق پایانی به ضرر تیمش، به داور اعتراض شدیدی کرد و به دنبال آن از زمین بازی اخراج شد.

 

** کریم منصوری مالک باشگاه منصوری که کناره گیری اش از تیم داری را اعلام کرده، در این بازی هم در سالن حضور نداشت.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

باقر سه شنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۷:۵۸

تیم دبیری فقط وحشی بازی بلده هر جا میره میخواد با دعوا و شلوغ بازی نتیجه رو عوض کنه!!!! بابا فوتسال بازی کنید دیکه حال همه از این تیم بی اخلاق و بی تربیت بهم خورد بابا

ali سه شنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳

از وقتی این تیم دبیری رفت جام رمضان کویت وچنین ضعیف کار کرد در بین عربها وابرو فوتسالمون رو برد دیگه حالم بهم میخوره از این تیم و حساب کن این تیم بخوات قهرمان هم بشه. .

هادی سه شنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶

کاش فقط ضعیف کار میکرد و میباخت !!اونجا هم بی تربیتی کردند بعد از باخت و اوت شدن دعوا کردنند وهم کتک خوردند وهم آبروی ورزش ایران رو بردنند دیگه از سال بعد هیچ تیمی از ایران تو این مسابفات راه نمیدهند حالا میبینید!!

نام ... سه شنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰

مگه مسئول انتخاب قهرمان لیگ تویی؟!!!

m سه شنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶

لا لا لای لای لا لا لای لای دبیری با قهرمانی دیگه بای بای

ناشناس سه شنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳

امسال دبیری قهرمانه- بسوزید

آقا جون چهارشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴

بعید میدونم با این همه دعوا و فحاشی تیم دبیری به پایان لیگ برسه !!چون اگر بدونند قهرمان نمیشوند یک داستان راه میندازند و از لیگ کنار میکشند یعنی همون کاری که در بازی میثاق کردنند!!

بهرام جمعه , ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

آدمی که بی اخلاق باشه وبه همه بی حرمتی کنه هیچ کجا جایی نداره اینو وحید شمسایی باید یادش باشه !!!