کد خبر : 1502
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 - 17:52
-

گزارش حاشیه بازی گیتی پسند و ماهان تندیس قم

گزارش حاشیه بازی گیتی پسند و ماهان تندیس قم
تماشاگران در این مسابقه با تشویق کادر فنی سابق تیم فوتسال صبای قم( ماهان تندیس فعلی) شعارهای تندی را علیه وحید غیاثی سرمربی این تیم سردادند. آنها خواهان بازگشت مجدد محسن حسن زاده به این تیم شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران در هفته نهم لیگ برتر تیم گیتی پسند به پیروزی ۵ بر ۳ در مقابل ماهان تندیس قم دست پیدا کرد.
گزارش حاشیه بازی گیتی پسند و ماهان تندیس قم به شرح ذیل است:
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در نیمه اول با ارائه یک بازی تهاجمی با یک گل از تیم ماهان تندیس قم جلو افتاد، تیم ماهان تندیس قم نیز در دقیقه اول از نیمه دوم توسط محمد کوهستانی به گل رسید. بعد از به ثمر رسیدن گل دوم به دلیل عقب نشینی تیم فوتسال ماهان، حملات تیم گیتی پسند روی دروازه این تیم تا دقیقه هشتم شدت گرفته ولی دروازه بان تیم ماهان با درخشش خوب مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.
دردقیقه هشتم نیمه دوم نیز افشین کاظمی گل دوم را وارد دروازه تیم ماهان تندیس کرد ولی درفاصله کمتر از یک دقیقه، سعید قاسمی با یک شوت سنگین گل تساوی را به ثمر رساند از آن دقیقه به بعد حملات تیم گیتی پسند اصفهان روی دروازه تیم ماهان آغاز شده و آنها موفق شدند سه گل دیگر را به ثمر برسانند و گل سوم تیم ماهان در دقیقه پایانی به ثمر رسید.
* در بین دو نیمه بازی، تماشاگران قمی به مدت ۱۵ دقیقه به عزاداری و سینه زنی پرداختند.
* تماشاگران در این مسابقه با تشویق کادر فنی سابق تیم فوتسال صبای قم( ماهان تندیس فعلی) شعارهای تندی را علیه وحید غیاثی سرمربی این تیم سردادند. آنها خواهان بازگشت مجدد محسن حسن زاده به این تیم شدند.
* در نیمه دوم بازی در پی خطای یک بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم روی بازیکن گیتی پسند اصفهان، یک تماشاگر به نشانه اعتراض وارد زمین مسابقه شد. وی بعد از چند دقیقه توسط نیروهای انتظامی به بیرون از سالن هدایت شد.
* تماشاگران تیم فوتسال ماهان تندیس قم در زمان اعتراض به داوری شعارˈ داور دوست داشتنیˈ را سرمی دادند.
* رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، محسن حسن زاده سرمربی سابق تیم فوتسال صبای قم و تعدادی از پیشکسوتان فوتبال و فوتسال از نزدیک این بازی را تماشا کردند.
* تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دومین بازی خانگی خود مغلوب شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.