کد خبر : 1508
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1392 - 18:24
-

حضور ترابیان و تارقلی زاده در همایش توسعه فوتسال آسیا

حضور ترابیان و تارقلی زاده در همایش توسعه فوتسال آسیا
هیئتی از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به سرپرستی عباس ترابیان، عضو کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC از روز گذشته (سه‌شنبه) برنامه‌ 3 روزه خود را در چارچوب برنامه بهبود و پیشرفت فوتسال در قاره کهن در جاکارتا، پایتخت کشور اندونزی آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت AFC، هیئتی از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به سرپرستی عباس ترابیان، عضو کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC از روز گذشته (سه‌شنبه) برنامه‌ ۳ روزه خود را در چارچوب برنامه بهبود و پیشرفت فوتسال در قاره کهن در جاکارتا، پایتخت کشور اندونزی آغاز کردند.

پس از مراسم افتتاحیه، جلسه‌ای بین هیئت نمایندگان AFC و مسئولان اتحادیه فوتبال اندونزی برگزار و در خصوص لیگ‌ها و مسابقاتی که در این کشور برگزار می‌شود، بحث و گفت‌وگو شد. این جلسه با حضور مقاماتی از وزارت امور خارجه، هیئت فوتسال اندونزی و نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد.

ژوکو دریونو، رئیس اتحادیه فوتبال اندونزی در جریان مراسم افتتاحیه با خوشامدگویی به نمایندگان AFC گفت: از اینکه نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا را در اینجا می‌بینیم خوشحالیم. امیدوارم از برنامه بهبود و پیشرفت فوتسال نهایت استفاده را ببریم. این رشته ورزشی از سال ۲۰۰۱ در اندونزی راه‌اندازی شد و برای اینکه در این رشته ترقی کنیم سال بعد از آن میزبانی فوتسال قهرمانی آسیا را برعهده گرفتیم. کمیته فوتسال و هیئت ملی فوتسال را هم در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی کردیم تا تمامی وقایع فوتسال را مدیریت و زیرنظر بگیرند.

وی افزود: فوتسال ورزشی محبوب در بین جوانان است و در مدارس ابتدایی، متوسطه و دبیرستان بازی می‌شود. بر این باوریم که فوتسال به منظور ارتقای سطح فوتبال پایه اهمیت حیاتی دارد و از این رو به دنبال ارتقای سطح کیفی این رشته ورزشی در اندونزی هستیم.

عباس ترابیان، نماینده ایرانی AFC هم با پراهمیت شمردن رشته فوتسال برای کشورهای آسیایی گفت: به عنوان عضوی از کمیته ارتقای سطح کیفی فوتبال و فوتسال AFC از سال ۱۹۹۹ میلادی شاهد رشد و پیشرفت فوتسال در سطح قاره کهن هستم. اندونزی در این رشته همیشه یکی از قدرتمندترین تیم‌های منطقه آسیای جنوب شرقی بوده و به سختکوشی مسئولان فوتبال اندونزی اعتماد و اطمینان دارم. فوتسال این کشور با روند مثبتی که در پیش گرفته، در آینده شاهد پیشرفت‌هایی خواهد بود.

علی تارقلی‌زاده، رئیس دپارتمان توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اظهار داشت: اندونزی به خاطر جمعیت و محبوبیتی که فوتسال در بین مردم این کشور دارد در این رشته  از پتانسیل بالایی برخوردار است. ارزیابی دقیقی از وضعیت پیشرفت فعلی فوتسال تایلند خواهیم داشت و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین کمک را به فوتسال اندونزی برای برداشت گام‌های موفقیت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا چهارشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴

ای ترابیان آرسن لوپن!!
از پنجره هم بیرون می کنن دوباره از در میاین تو؟!
شما چرا اینقدر چسبیده به فوتسالی؟!
خجالت بکش با اون افتضاحاتت تو فوتسال، فوتسال ایران هنوز داره چوب خودرایی های شما رو میخوره
خدا رو شاهد می گیرم که فوتسالیستی نیست که شما رو بخاطر وضعیت مالی لیگ نفرین نکنه

محمد چهارشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۶

چه ربطی داره آفای محترم؟؟؟ ایشون به خاطر سمتشون در آسیا در این مراسم بودن تو این یک سالی ترابیان رفته چرا هیچ کس کاری برای فوتسال نمیکنه ؟؟؟ آقایانی که مدعی بودند چرا تو یک سال گذشته کاری نکردند ؟؟.

نام ... پنجشنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۳۵

حالا مگه این افتخاری چه گلی زده به سر این فوتسال که ترابیان نزده بود

دريا یکشنبه , ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴

سلام
بنظر من اقای ترابیان همیشه آبروی فوتسال ایران رو در بخش بین الملل خریده
و حضورش افتخاری بوده برای ورزش فوتسال ایران

دريا یکشنبه , ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷

این اولین باری بود که بنده نظر دادم
بیخودی چرا نظر سنجی میکنید وقتی کارتونو بلد نیستید