فقط علی اصغر حسن زاده رو عشق است
ماهان تندیس قم به تیم ملی بازیکن نمی دهد

باشگاه ماهان تندیس قم اعلام کرد در اردوی جدید تیم ملی،بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار این تیم نخواهد گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از شکست خانگی ماهان تندیس قم مقابل گیتی پسند اصفهان ، مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند از دادن بازیکنان خود به تیم ملی خودداری کنند.
حسین شمس مدیرفنی تیم ماهان تندیس در این باره گفت: وقتی می بینیم که گیتی پسند بازیکنان خود را به تیم ملی نمی دهد و در این فرصت به اردوی خارجی رفته و کمیته فوتسال هم نهایت همکاری را با آنها می کند و بازیشان را عقب می اندازد ماهم به این فکر می افتیم که بازیکنان خود را به تیم ملی ندهیم. گیتی پسندی ها از سوی کمیته انضباطی هم جریمه نشدند در حالی که ما علیرضا وفایی بهترین بازیکن خود را به تیم ملی دادیم و او را مصدوم تحویل گرفتیم تا جایی که چندین هفته است از شرایط آرمانی به دور است و در مقابل گیتی پسند هم دو سه دقیقه توانست بازی کند.این در حالی است که بازیکنان ملی پوش گیتی پسند سرحال بودند و در پیروزی این تیم نقش زیادی ایفا کردند.
گفتنی است علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی دو بازیکن ملی پوش تیم ماهان تندیس قم هستند که در صورت قطعی شدن تصمیم این باشگاه در بازی های دوستانه تیم ملی با روسیه تیم کشورمان را همراهی نمی کنند.
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
با ی بازیکن تنها که نمیشه کاری کرد
اگر شمسایی بود باز ی چیزی
فقط علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال رو عشق است
احتمالا کشاورز ، طاهری و نظری رو از تیم ملی خط زدید که حسن زاده کاپیتان شده
شما هستی اصلا در جریان؟؟ موضوع میدونی چیه؟؟ وقتی گیت پسند بازیکناشو نداده پس عمه ی من بشه کاپیتان تیم ملی؟؟؟! خعلی با حالی پسر جان من جای دیگه نگو این حرفو!!!
جالبه کارای ای مربی سابق . حتی قبل از رفتن تیم ملی به برزیل از گیتی پسند دفاع کرده بود و گفته بود بازیکن نداد که نداد و نباید این تیم رو جریمه کرد .و صحبتهای دیگه ……مسعولای سایت لطف کنند این صحبتاشو دوباره بزارند
در کنار این ..
خبر کذب بوده حتما
از قدیم گفتن که دروغ گو کم حافظه است برادر یادت نره
به نظر من شمس کاره درستی میکنه که بازیکن به تیم ملی نمیده, گیتی که بازیکن نداد به کجا برخورد؟
تازه بعد از جام جهانی کوچک با سپاس و قدردانی از آنها دوباره به تیم ملی برگشتند.
آقای افتخاری خسته نباشید………………………………
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹