کد خبر : 1522
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1392 - 16:09
-

کناره گیری عیسی زاده از هدایت ماهشهر/ دو بازیکن جدید هم اضافه می شوند

کناره گیری عیسی زاده از هدایت ماهشهر/ دو بازیکن جدید هم اضافه می شوند
کادر فنی جدید بعد از کناره گیری ایمان عیسی زاده در تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر با گذشت ۹ هفته از لیگ برتر بدون کسب هیچ امتیازی در قعر جدول قرار گرفته است. از همین رو مدیریت این باشگاه تصمیم گرفته تا با اعمال تغییر و تحولات عمده خون تازه ای به رگ های این تیم قعرنشین تزریق کند.

 

شنیده های ما حاکی از آن است که ایمان عیسی زاده از سرمربی گری این تیم جنوبی کناره گیری کرده و کادر فنی جدید قرار است در روزهای آینده معرفی شود. البته عیسی زاده همچنان با عنوان مدیر فنی و مشاور در کنار تیم خواهد بود.

 

در راستای تغییراتی که در این تیم صورت می گیرد، همچنین قرار شده دو بازیکن جدید از لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات به ماهشهری ها اضافه شوند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر خبر استعفایش را تکذیب کرد.
ایمان عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: من استعفا نداده‌ام و با همان حکم سرمربی، کارم را ادامه می‌دهم و طبق صحبت‌های شنیده، قصد هم ندارم به عنوان مدیر فنی در کنار تیم باشم بلکه قرص و محکم تا آخر ایستاده‌ام و مصاحبه‌هایی که از طرف من روی سایت ها است را تکذیب می‌کنم.

وی بیان کرد: تمام مسوولان استان ازجمله مدیرعامل باشگاه، نماینده ماهشهر، امام جمعه ماهشهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان، همگی از تیم ما حمایت می‌کنند تا در لیگ برتر نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر افزود: من که نمی‌توانم به خواست مردم پشت کنم و مطمئن باشید اگر مردم و مسوولان من را نخواهند، قبل از این که چیزی بگویند، خواهم رفت ولی زمانی که همه دوست دارند که من باشم و کار کنم، چرا باید بروم؟