کد خبر : 1548
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آبان 1392 - 13:36
-

احتمال انتخاب طیبی و تیم ملی در مراسم انتخاب برترین های آسیا کاهش یافت

احتمال انتخاب طیبی و تیم ملی در مراسم انتخاب برترین های آسیا کاهش یافت
با توجه به عدم ارسال نامه ای از AFC به فدراسیون فوتبال برای دعوت نامزدهای فوتسال ایران در مراسم انتخاب برترین های آسیا،‌احتمال انتخاب نمایندگان ایران به صفر نزدیک شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌کنفدراسیون فوتبال آسیا هر ساله بعد از انتخاب چند نامزد برای کسب عناوین برتر آسیا، دعوت نامه آن ها را برای دریافت جایزه شان ارسال می کند.

 

بر اساس استعلام پایگاه خبری فوتسال ایران از کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، تنها نامه دعوت AFC‌ برای جواد نکونام ارسال شده است تا او در کنار بازیکنان چینی و کره ای برای انتخاب بهترین بازیکن فوتبال سال آسیا در مراسم شرکت کند.

 

البته ماجرای دعوت فوتسالی ها به این مراسم با فوتبال متفاوت است و تنها کسی دعوت می شود که در یکی از بخش ها، عنوان برترین را کسب کرده باشد.

 

این در حالی است که هنوز هیچ نامه ای از جانب کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر دعوت نامزدهای فوتسال ایران به کمیته روابط بین الملل ارسال نشده و انتخاب حسین طیبی در بخش بهترین بازیکن و تیم ملی در بخش بهترین تیم فوتسال آسیا در هاله ای از ابهام است.

 

البته با توجه به اینکه هنوز سایت رسمی AFC اسامی نامزدهای بخش فوتسال را اعلام نکرده، پیش بینی می شود در روزهای آینده اتفاق های دیگری بیفتد و امیدواریم نمایندگان فوتسال ایران بتوانند جایزه بهترین های فوتسال قاره کهن را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.