کد خبر : 1605
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آبان 1392 - 18:11
-

یاری: نیاز به تجربه داریم/ کوزمین: ایرانی ها خیلی خوب بازی کردند

یاری: نیاز به تجربه داریم/ کوزمین: ایرانی ها خیلی خوب بازی کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران  و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، شهناز یاری سرمربی تیم منتخب باشگاههای فوتسال ایران گفت: با توجه به برگزاری دو اردوی تدارکاتی که یک اردوی ۴ روزه و یک اردوی ۵ روزه بود، عملکرد بازیکنانم خوب بود. این تیم نیاز به کسب تجربه دارد و زمان زیادی می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران  و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، شهناز یاری سرمربی تیم منتخب باشگاههای فوتسال ایران گفت: با توجه به برگزاری دو اردوی تدارکاتی که یک اردوی ۴ روزه و یک اردوی ۵ روزه بود، عملکرد بازیکنانم خوب بود. این تیم نیاز به کسب تجربه دارد و زمان زیادی می خواهد تا در برابرتیم قدرتمندی چون روسیه پیروز میدان باشد.

وی در ادامه گفت: بازیکنانم موقعیتهای خود را از دست دادند اما در مجموع خوب بودند. ما با هدف اینکه پشتوانه تیم های ملی را بسازیم باید بازیها و اردو های تدارکاتی زیادی را در پیش رو داشته باشیم تا تیم ملی بزرگسالان از لحاظ پشتوانه هیچ مشکلی نداشته باشد. برنامه خود را به شجاعی-رئیس کمیته بانوان خواهم داد تا با اجرای آن حداقل آینده تیم ملی فوتسال تا ۱۲ سال تامین باشد. جوانگرایی برای تیم ملی نیز از دیگر اهداف ما برای موفقیت تیم ملی فوتسال است.
همچنین یوگنی کوزمین-سرمربی تیم ملی روسیه درباره دیدار تمیش برابر منتخب باشگاههای فوتسال ایران گفت: فوتسال ایران در مسیر رشد قرار دارد و این امر نشان می دهد که ایران برای موفقیت هر چه بیشتر تمام تلاش خود را می کند.

کوزمین سرمربی تیم ملی روسیه نیز در خصوص برتری ۲ بر صفر تیمش گفت: تیم دوم ایران یا بهتر بگویم تیم منتخب باشگاههای فوتسال خیلی خوب بازی کردند و از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکرده اند. احساس می کنیم بازیکنان این تیم بازی کردن فوتسال را به خوبی بلد بوده و آن را اجرا می کردند که همین امر باعث شد تا در برابر ما قدرتمند و خوب ظاهر شوند.
وی افزود: با توجه به اینکه ایران در تمام رده های سنی لیگ دارد، این امر نشان می دهد که برای موفقیت فعل خواستن را صرف کرده و امیدوارم به خواسته خود که همانا موفقیت در میادین بین المللی است برسند.معتقدم بازیهای تدارکاتی و شرکت در تورنمنت های مختلف می تواند بر عملکرد هر چه بهتر این تیم اثر بگذارد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.